در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم صورت گرفت:
تعدادی از کارکنان شرکت صنعت یدک قم، به دلیل تأخیر در پرداخت حقوق در برابر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم حضور یافتند. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم: مشکلات کارگران شرکت صنعت یدک قم در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 20 August 2016
به گزارش تابناک قم، صبح امروز تعدادی از کارکنان شرکت صنعت یدک قم به دلیل نگرفتن ۴ ماه حقوق در برابر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم حضور یافتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به مشکلات کارگران شرکت صنعت یدک تأکید کرد که مشکلات کارگران این مرکز در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

نصرالله بازوند با اشاره به حضور تعدادی از کارکنان شرکت صنعت یدک در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: حضور این افراد به دلیل تأخیر در پرداخت حقوق چندماه گذشته آنها بوده است.

وی با بیان اینکه به این افراد گفته شد که برای طرح شکایت و بیان مطالب خود نیازی به حضور همه آنها نیست، ابراز داشت: مقرر شد شورای کار متشکل از سه نفر کارکنان این شرکت تشکیل و امور شکایت و درخواست مطالبات از طریق این سه نفر پیگیری شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با تأکید بر اینکه موضوع حقوق معوق کارگاران شرکت صنعت یدک مربوط به دو ماه و یا بیشتر است، گفت: بررسی‌ها در مورد میزان حقوق معوق به زودی انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه حقوق کارگر جزو دیون ممتاز است که باید در اسرع وقت پرداخت شود، گفت: هنوز با کارفرما صحبتی درباره علت تعویق حقوق‌ها صورت نگرفته است و در اسرع وقت جلسه‌ای با حضور مسئولان این شرکت برگزار خواهد شد.

بازوند ادامه داد: شرکت صنعت یدک در حال حاضر در حال تولید است و به نظر می‌رسد مشکل پیش آمده به علت رکود و وضعیت اقتصادی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
سلام
من از صنعت یدک الان 7 ماه حقوق طلب دارم چکار باید کنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار