دعوت ۳ ورزشکار قمی برای حضور در تمرینات تیم ملی فلوربال پسران زیر ۱۹ سال کشور، درخشش نونهالان جودوکار قم در مسابقات کشوری و کسب مدال نقره بانوی قمی در مسابقات کونگ‌فو انتخابی تیم ملی از مهم‌ترین خبرهای ورزشی امروز استان قم است.
کد خبر: ۲۸۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 24 August 2016
به گزارش تابناک قم، درحالی‌که تمرینات تیم ملی فلوربال زیر 19 سال پسران کشور در استان تهران آغاز شده است، از سوی کادر فنی تیم ملی فلوربال ایران سه ورزشکار استان قم برای شرکت در این تمرینات فراخوانده شدند.

درحالی‌که تیم ملی فلوربال زیر 19 سال کشور برای حضوری پرقدرت در مسابقات آسیایی ژاپن در مجموعه ورزشی بعثت تهران تمرینات خود را پیگیری می‌کند محمد نعمتی، حسین عرب زاده و محمدامین کرمانی سه ورزشکار قمی حاضر در این اردو هستند.

اردونشینان تحت هدایت کادر فنی خود را برای شرکت در رقابت‌های فلوربال زیر 19 سال قهرمانی آسیا که در روزهای 24 تا 31 شهریورماه سال جاری در ژاپن برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

درخشش نونهالان جودوکار قم در مسابقات کشوری

مسابقات جودوی قهرمانی کشور در مناطق مختلف در حال پیگیری است که تیم نونهالان جودو استان قم در منطقه یک کار خود را با قهرمانی در کاتا و نائب قهرمانی در شیایی به اتمام رساند.

در این مسابقات و در وزن 34 ارشیا دده بیگی، محراب نوروزی در وزن 42 و در وزن 81 محسن ولی‌زاده به نائب قهرمانی رسیدند و در وزن 50 امیرحسین طهماسبی با کسب مدال طلا به کار خود پایان دادند.

در وزن 46 یاسر رضاقلی، در وزن 50 امیررضا احمدی فر، در وزن 55 محمدجواد محبی، در وزن 73 ابوالفضل هاتفی و در وزن+81 امیرحسین سلمانی جودوکارانی بودند که موفق به کسب مدال برنز و عنوان سومی شدند. در بخش کاتا محمدجعفریان و محمدرضا سعیدی به‌عنوان قهرمانی و مدال طلا رسیدند و علی خسروی و امیررضا احمدی فر مدال نقره را تصاحب کردند.

مدال نقره بانوی قمی در مسابقات کونگ‌فو انتخابی تیم ملی

معصومه ترابی بانوی کونگ‌فو کار قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان ایران در جام ریاست جمهوری با مربی‌گری کبری محرابی موفق به کسب مدال نقره شد. مسابقات کونگ‌فو فوی انتخابی تیم ملی در شهر تربت‌جام در خراسان‌جنوبی برگزار شد و تیم اعزامی قم با شش ورزشکار در این پیکارها حضور داشت و تنها با کسب یک مدال به کار خود در این پیکارها پایان داد.

معصومه ترابی در ترکیب تیم شش نفره کونگ‌فو فوی استان قم در وزن منهای 48 کیلوگرم بعد از پیروزی در تمامی مراحل به دیدار نهایی راه یافت اما در این دیدار با قبول شکست برابر حریف خود به مدال نقره و عنوان نایب‌قهرمانی رضایت داد.

فاطمه رودگری در دسته منهای 45 کیلوگرم، معصومه رتابی در وزن منهای 48 کیلوگرم، زینب عبادی در دسته منهای 51 کیلوگرم، مهری خلیل پور در وزن منهای 55 کیلوگرم، نسترن حاجوی در وزن منهای 63 کیلوگرم و فاطمه خرم در وزن منهای 68 کیلوگرم در ترکیب تیم قم حضور داشتند و این در حالی بود که این رقابت هادر 11 وزن برگزار شد.

حضور 10 کاراته کای قم در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی پایه

درحالی‌که دور دوم مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی پایه روز چهارشنبه سوم شهریورماه سال جاری در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز خواهد شد 10 کاراته کای قم از سوی کمیته فنی تیم ملی برای حضور در این پیکارها فراخوانده شدند.

دور دوم مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی پایه چهارشنبه سوم شهریورماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌گردد که نفرات دعوت‌شده از استان قم علی اعتمادی منش، محسن نصیری، رضا خوشدونی فراهانی، علیرضاباقرزاده، سالار حیدری، حسین ابراهیم‌زاده، امیر خلیلی، سینا عبدالحسینی، محمدحسین نجفی و حسین خدری هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار