مدیرعامل شرکت مخابرات قم گفت: این شرکت بر اساس شاخص های ملی جزء پنج استان برتر کشور قرار دارد.
کد خبر: ۲۸۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 24 August 2016
به گزارش تابناک قم، سید اسدالله دهناد عصر سه شنبه در آیین افتتاحیه نمایشگاه نمایشگاه سیمای امید به مناسبت هفته دولت در سالن همایش های بعثت فرهنگسرای جوان اظهار کرد: ارتباطات نقش بسزایی در توسعه کشور دارد و در شرایط کنونی بدون ارتباطات رشد و پیشرفت معنای اصلی خود را از دست می دهد.

وی خاطرنشان کرد: کشورهایی که به توسعه و پیشرفت فکر می کنند ارتباطات و فناوری اطلاعات در اولویت کاری آنها قرار دارد و در استان قم نیز این امر در توسعه بسیار نقش آفرین است. 

وی با بیان این که در سه سال اخیر تلاش های خوبی در زمینه مخابرات در قم انجام شده است، گفت: در بخش تلفن ثابت ظرفیت سازی بیش از 600 هزار تلفن انجام شده و 60 هزار تلفن ثابت نیز در قم در دولت تدبیر و امید واگذار شده است و متقاضی واگذاری تلفن ثابت در نوبت نداریم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با بیان این که استان قم دارای 230 روستاست، اظهار کرد: در حال حاضر 119 روستا دارای اینترنت پرسرعت خانگی و 152 روستا نیز داری تلفن خانگی هستند.

دهناد خاطرنشان کرد: 220 پورت اینترنت در بخش دیتا انجام شده و 165 هزار مشترک تلفن ثابت به اینترنت پرسرعت متصل هستند و 94 هزار پورت اینترنت به متقاضیان واگذار شده است.

وی بیان کرد: بیش از 20 هزار ملیارد ریال در حوزه فیبر نوری ظرفیت سازی شده شد و 200 منطقه از مراکز استان به فیبر نوری متصل هستند و آمادگی داریم تمام متقاضیان فیبر نوری به این شبکه متصل کنیم. 

وی گفت: 560 هزار میلیارد ریال در حوزه تلفن ثابت و دیتا در استان سرمایه گذاری شده و در زمینه شبکه ملی اطلاعات از 207 درخواست اینترنت به 206 مورد پاسخ مثبت داده شده است و یک مورد در برنامه توسعه قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم خاطرنشان کرد: یکی از این طرح ها بهره برداری از جدیدترین شبکه دیتاست که با سرعت 40 گیگ و با استفاده از فناوری روز و برای نخستین بار در قم به بهره برداری می رسد. 

وی با بیان اینکه فیبر نوری و اجرای وای فای شهری از جمله دیگر طرح هاست، اعلام کرد: در سه سال دولت یازدهم یک هزار و 270 میلیارد ریال در سه بخش همراه، ثابت و دیتا سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم خاطرنشان کرد: تاکنون در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام های مطلوبی برای تامین زیرساخت های فناوری اطلاعات استان قم انجام شده است. 

امروز با حضور وزیر ارتباطات ، 95 طرح مخابراتی با اعتبار 101 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نمایشگاه سیمای امید به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان استانی و ملی با 60 غرفه و حضور دستگاه های مختلف اجرایی استان توسط محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گشایش یافت، این نمایشگاه تا پنجم شهریور ماه جاری از ساعت 17 تا 22 برای بازدید عموم در انتهای بلوار امام موسی صدر (خاکفرج) در محل نمایشگاه دائمی قم دایر است. 

8 شهریور ماه، سالروز شهادت محمد علی رجایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت ایران در سال 1360 به عنوان روز مبارزه با تروریسم و دوم تا هشتم شهریور ماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است. 
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
باسلام شرکت مخابرات استان قم خط تلفن ثابت خانه ما را با تدبیر فراوان وبه امید تداوم این فعالیت بدون اجاز واخطار و حتی فرستادن قبض تلفن برای اطلاع از میزان بدهکاری تخلیه وبه فرد دیگری واگذار نموده این مسائل را هم جز افتخارات شرکت مخابرات استان قم در دولت تدبیر و امید در گذارشات خود لحاظ نمایید تا حقی از شرکت مخابرات استان قم در دولت تدبیر وامید ضایع نشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار