مدیرعامل آتش‌نشانی قم خبر داد
مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از بهره‌برداری هفت ایستگاه آتش‌نشانی در قم تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۸۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 24 August 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی اظهار کرد: احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی بوستان علوی نبش خیابان غدیر و بلوار عماد مغنیه بالاتر از آبنمای میدان مفید با اعتبار 22 میلیارد ریال به پایان رسیده و باید به امکانات مورد نیاز تجهیز شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در حال خریداری تجهیزات هستیم تا بتوانیم این ایستگاه‌ها را در نخستین فرصت راه‌اندازی کنیم.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه اکنون 17 ایستگاه آتش‌نشانی فعال در سطح شهر وجود دارد، گفت: هفت ایستگاه غیرفعال وجود دارد که از نظر ابنیه احداث آن به پایان رسیده و تعدادی قرارداد خرید منعقد شده تا هشت دستگاه از خودروهای آتش‌نشانی طی یک یا دو هفته آینده وارد چرخه فعالیت شوند.

وی با اشاره به هزینه 300 میلیارد ریالی برای تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: تجهیزات و وسائل تنفسی، لوله، کلاه آتش‌نشانی، چکمه و لباس آتش‌نشانی، ست نجات با هزینه 10 میلیارد ریال خریداری شده و 120 میلیارد ریال قرارداد خرید خودروهای آنش‌نشانی منعقد شده است.

جعفری عنوان کرد: علاوه بر ایستگاه میدان مفید و بوستان علوی، ایستگاه‌های 72 تن ابتدای بلوار شهید شیرازی، میدان حافظ نیروگاه، خیابان هنرستان، بلوار شهید روحانی و پردیسان ایستگاه‌های غیرفعالی هستند که با خرید تجهیزات فعال خواهند شد.

وی از بهره‌برداری کامل هفت ایستگاه آتش‌نشانی تا پایان امسال خبر داد و افزود: با تجهیز این ایستگاه‌ها، کمبود ایستگاه در قم وجود ندارد و قم نخستین کلانشهر کشور بوده که از نظر تعداد ایستگاه‌ها استاندارد است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار