مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم با اشاره به انگیزه و آمادگی بالای بازیکنان این تیم برای بازی مقابل ذوب آهن اصفهان و کسب سه امتیاز این مسابقه گفت: تیم فوتبال صبا در دیداری تدارکاتی برابر تیم فوتبال شهرداری اردبیل با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید و این نشان از آمادگی بالای این تیم دارد.
کد خبر: ۲۸۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 24 August 2016
به گزارش تابناک قم، رضا ملکی افزود: در مسابقه تیم های صبای قم و شهرداری اردبیل، محمد بائوج رضایی (2 گل) و کیوان امرایی، رضا عنایتی، مجید علیاری و احمد حسن زاده هر کدام یک گل برای تیم فوتبال صبا گلزنی کردند و سایر بازیکنان نیز عملکرد خوبی از خود نشان دادند.

وی هم چنین با اشاره به برنامه تیم فوتبال صبای قم در تعطیلات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، به صورت یک روز در میان، تیم صبای قم با صلاحدید کادر فنی، صبح ها به تمرین بدنسازی و کار با وزنه در سالن می پردازد و عصر ها نیز تمرین تیم در فاصله 15 کیلومتری سرعین در یکی از مناطق بسیار خوب و خوش آب و هوا و زمین چمن مطلوب برگزار می شود.

ملکی بیان داشت: مسعود حق جو مدافع با تجربه صبای قم در روزهای گذشته به دلیل انجام مراحل فیزیوتراپی از اردوی این تیم دور بود و بعد از سپری کردن مراحل درمان پای خود، به دیگر نفرات حاضر در اردو ملحق شده است.

وی گفت: تیم فوتبال صبای قم روز پنجشنبه چهارم شهریورماه جاری در دومین دیدار تدارکاتی خود، با تیم نفت تهران که در منطقه سرعین اردبیل اردو زده است، بازی می کند.

بازی دو تیم فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان روز جمعه 20 شهریورماه سال جاری در ورزشگاه یادگار امام راحل قم برگزار می شود. تیم فوتبال صبای قم هم اکنون در اردوی تدارکاتی سرعین اردبیل به سرمی برد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار