معاون استاندار قم با بیان اینکه ‌ساخت ۴۶ هزار واحد مسکن مهر در تعهد استان بود، ‌گفت: یک هزار و ۱۸ ‌واحد مسکن مهر قم در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۸۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 25 August 2016
به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قم و آئین افتتاح همزمان 186 پروژه که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه با وجود محدودیت های مالی در هفته دولت 186 پروژه عمرانی با اعتبار 355 میلیارد تومان افتتاح می شود، اظهار داشت: این پروژه ها در قالب 127 پروژه عمرانی، 42 پروژه کشاورزی، 3پروژه صنعتی، 4 پروژه گردشگری و 10 پروژه فرهنگی و ورزشی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم افزود: در حوزه بهداشت و سلامت که از سیاست های کلان دولت بوده در قم مجموع تخت های حوزه بهداشت 1700 تخت بوده که در حال حاضر 2000 تخت درحال احداث است که بخش اعظم آن تا دهه فجر افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه در حوزه عمران شهری نیز فعالیت های گسترده ای انجام شده تصریح کرد: بهره برداری از بلوار پیامبر اعظم (ص) از شاخص‌ترین پروژه ها بوده که زمینه سرمایه گذاری مناسبی در استان ایجاد کرده است.

بهشتی با بیان اینکه خط Aمترو در حال انجام است و در سال 96 خط B نیز آغاز می شود ادامه داد: ایستگاه مرکزی قم محل تبادل سفر قطار پر سرعت قم ـ تهران ـ اصفهان است، همچنین خط قطار پر سرعت قم- اراک به زودی آغاز خواهد شد که همه این موارد خدمات شایانی به زائران و شهروندان ارائه می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم  با اشاره به اینکه بنا شده قطار پرسرعت زیر سطحی باشد خاطرنشان کرد: تلاش است خطوط ریلی زیرسطحی باشد تا مشکلات اجتماعی و شهری در استان ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه 46 هزار واحد مسکن مهر در تعهد استان بود در 3 سال گذشته بیش از 18000 هزار واحد به بهره برداری رسیده است گفت: در 1018 واحد در هفته دولت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و 2800 واحد باقی مانده تا پایان سال انجام می شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار