مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم گفت: 90 درصد از جریمه های سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی استان در صورت پرداخت بدهی خود بخشیده می شود.
کد خبر: ۲۸۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 25 August 2016
به گزارش تابناک قم، امیر طیبی نژاد اظهار کرد: هم چنین تخفیف هایی را برای واحدهای صنعتی و سرمایه گذاران استان در نظر گرفته ایم. 

وی افزود: برنامه بخشش جریمه های واحدهای صنعتی و سرمایه گذاران تا پایان شهریورماه امسال ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته دولت یک طرح در زمینه محیط زیست و چهار طرح صنعتی در شهرک های صنعتی استان قم به بهره برداری می رسد. 

طیبی نژاد گفت: هم چنین به مناسبت هفته دولت تا پایان هفته دفاع مقدس امسال پیش پرداخت قراردادهای واحدهای سرمایه گذاری خود را در استان قم به 20 درصد کاهش داده ایم و متقاضیان با 20 درصد پیش پرداخت می توانند قراردادهای سرمایه گذاری خود را در شهرک ها و یا ناحیه های صنعتی این استان منعقد کنند. 

نمایشگاه سیمای امید در روزهای دوم تا پنجم شهریورماه جاری از ساعت 17 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های استان قم پذیرای بازدیدکنندگان است.

8 شهریور ماه، سالروز شهادت محمد علی رجایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت ایران در سال 1360 به عنوان روز مبارزه با تروریسم و دوم تا هشتم شهریور ماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است. 

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه(ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار