مدیرعامل شرکت برق استان قم:
مدیرعامل شرکت برق استان قم به طلبکاری ۶۰ میلیارد تومانی شرکت برق اشاره کرد و گفت: از این مبلغ ادارات قم ۳۰ میلیارد تومان به شرکت برق بدهکار هستند.
کد خبر: ۲۸۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 26 August 2016
به گزارش تابناک قم، مهدی آهنین‌پنجه با اشاره به طلب شرکت توزیع برق استان قم اظهار داشت: شرکت برق از سال گذشته حدود 60 میلیارد تومان طلبکار است که از این مقدار 30 میلیارد تومان آن مربوط به ادارات و دستگاه‌های قم است.

وی بابیان اینکه 30 میلیارد تومان دیگر آن مربوط به صنعت استان است، تصریح کرد: موارد خانگی هم سهم کمی از این طلب کاری شرکت برق را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرعامل شرکت برق استان قم خاطرنشان کرد: مبلغ طلب شرکت برق به‌حساب دولت واریز می‌شود و آن‌ها از این مبلغ 15 درصد را به استان برمی‌گردانند.

وی منبع درآمد شرکت برق را از فروش انشعابات دانست و افزود: بودجه‌های اختصاص داده‌شده به شرکت ردیف آن مشخص است و بودجه هزینه جاری شرکت برق قم 2.5 میلیارد تومان بوده و ما هرچه قدر بتوانیم انشعاب به فروش برسانیم می‌توانیم این پول را صرف پروژه‌های قم کنیم.

آهنین‌پنجه ادامه داد: میانگین مصرف برق کشور 3.3 درصد افزایش داشته که این رقم در استان قم 12.5 درصد است ولی بااین‌وجود خاموشی‌های استان نسبت به سال گذشته  در قسمت توزیع 6.5 درصد کاهش داشته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار