وزیر اطلاعات در قم:
وزیر اطلاعات یکی از اهداف گروه‌های تروریستی را انجام عملیات و ضربه وارد کردن به شهر قم و حرم حضرت معصومه(س) عنوان کرد.
کد خبر: ۲۸۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 26 August 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سید محمود علوی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: شهیدانی همچون رجایی و باهنر برای پیروزی انقلاب اسلامی خون و جان خود را در این مسیر اهدا کردند.

وی با بیان اینکه دولت در راستای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، افزود: اعضای هیئت دولت با برنامه‌ریزی برای حل مشکلات مردم گام برمی‌دارند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه خدمت وظیفه ذاتی مسئولان است و از این بابت هیچ منتی بر مردم ندارد، افزود: مسئولان همواره شکرگزار خداوند هستند که فرصت خدمت‌رسانی به مردم را به آن‌ها داده است.

امنیت کامل باید در کشور برقرار باشد

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وزارت اطلاعات در راستای ایجاد امنیت جامعه گام برمی‌دارد، افزود: باید به گونه‌ای فعالیت داشت که امنیت کامل در کشور برقرار باشد که اگر امنیت در کشور برقرار بود سرمایه‌گذاران می‌توانند با خیال آسوده در عرصه‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری کنند.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه وقتی امنیت وجود داشته باشد کمتر قدردان آن هستیم، افزود: آنگاه که نا امنی در کشور ایجاد شود متوجه این نعمت بزرگ الهی خواهیم شد و امروز به برکت نیروهای وزارت اطلاعات، انتظامی، سپاه و ارتش با رهبری‌های داعیانه مقام معظم رهبری امنیت بسیار مطلوبی در کشور حاکم است.

وی با بیان اینکه هر انسانی بخواهد امنیت کشور را دچار مشکل کند برخورد قاطعی با وی می‌شود، افزود: امروز در کشورهای اطراف ایران ناامنی بسیاری را شاهد هستیم و این در حالی است که ایران به لطف خداوند و امام زمان(عج) و همچنین هوشیاری نیروهای امنیتی اطلاعاتی و نظامی، امنیت و ثبات بی‌نظیر را در بین سایر کشورها دارد.

گروه‌های بسیاری برای ایجاد ناامنی در ایران شکل می‌گیرد

وزیر اطلاعات با بیان اینکه برخی از کشورها در ظاهر با ما دوست هستند اما تلاش می‌کنند که به امنیت کشورمان آسیب بزنند، افزود: گروه‌های بسیاری برای ایجاد ناامنی در ایران شکل می‌گیرد هرچند که دشمنان به اهداف خود دست نمی‌یابند.

وی با بیان اینکه دشمنان باید فکر اینکه بتوانند عملیاتی در راستای اخلال در امنیت کشور انجام دهند از سر بیرون کنند، افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره هوشیار هستند و به یاری خدا گروه‌های تروریستی را شناسایی و دستگیر می‌کنند.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه ملت ایران همراه و یاور نیروهای امنیتی و اطلاعاتی هستند، افزود: از اهداف دشمن وارد کردن ضربه به شهر مقدس قم است.

وی افزود: مسئولان حرم مطهر و شهر مقدس قم باید تدابیر بیشتری بیاندیشند و یکی از گروه‌های تروریستی که شناسایی و دستگیر شد قصد انجام عملیات در حرم مطهر حضرت معصومه(س) را داشت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار