رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: حدود ساعت یک بامداد امروز، در کیلومتر 50 اتوبان تهران - قم، یک دستگاه پراید با یک دستگاه وانت با یکدیگر برخورد کردند که این سانحه چهار مجروح برجای گذاشت.‌
کد خبر: ۲۸۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 26 August 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا حسنی اظهار کرد:‌ حدود ساعت یک بامداد امروز، در کیلومتر 50 اتوبان تهران ـ قم، یک دستگاه پراید با یک دستگاه وانت با یکدیگر تصادف کردند.

وی ادامه داد: پس از اعلام وقوع این حادثه به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، به سرعت نیرو‌های اورژانس به وسیله دو دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس 115، از نزدیکترین پایگاه به کیلومتر 50 اتوبان تهران به قم، به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه نیروهای اورژانس در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل وقوع حادثه رساندند، افزود: این سانحه منجر به جراحت چهار نفر شده بود که پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل حادثه، اقدامات اولیه درمانی در راستای درمان مصدومان این سانحه انجام شد.

حسنی عنوان کرد: کارشناسان اورژانس 115 قم، برای انجام مراحل بعدی اقدامات درمانی در راستای بهبود مجروحان این سانحه، آنها را به مراکز درمانی سطح شهر قم منتقل کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار