مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: تکمیل میدان بزرگ امام خمینی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان است که تا آذرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۸۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 27 August 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری هفته دولت استان قم، محمدتقی نادعلی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی سازمان توسعه و عمرانی شهرداری انجام فعالیت‌های عمرانی است، اظهار کرد: در زمینه آسفالت در پنج ماهه نخست سال به اندازه کل سال گذشته تولید آسفالت داشته‌ایم.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه آسفالت با کیفیت بالا در استان تولید می‌شود، افزود: تولید جدول نیز از دیگر اقداماتی است که انجام شد که قبل از آن از استان‌های هم‌جوار وارد می‌کردیم و تولید در این زمینه به اندازه‌ای خواهد رسید که از دیگر استان‌ها وارد نکنیم.

وی با اشاره به اینکه در کارهای جاری تمام عملیات‌های ماشین‌های سنگین و نیمه سنگین شهرداری توسط این سازمان انجام می‌شود، تصریح کرد: این سازمان در فعالیت‌های عمرانی نیز در برخی پروژه‌ها نماینده شهرداری و برخی پروژه‌ها پیمانکار است.

نادعلی با بیان اینکه 11 پروژه با اعتبار 350 میلیارد تومان توسط سازمان توسعه و عمران شهرداری در دست اقدام است، تصریح کرد: تقاطع محمودنژاد یکی از پروژه‌هایی است که 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و این سازمان پیمانکار پروژه است؛ این پروژه به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به اینکه پروژه پل میثم نیز از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی این پروژه تکمیل شده و این پروژه تا مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی، میدان بزرگ امام خمینی(ره) از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار استان تا آذرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار