حاصل تلاش تیم اعزامی جودو کارگران قم به رقابت‌های قهرمانی کشور کسب یک سهمیه برای حضور در اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های برون‌مرزی بود.
کد خبر: ۲۸۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 27 August 2016
به گزارش تابناک قم، تیم جودو اعزامی استان قم به مسابقات کارگران کشور در هیچ یک از اوزان نتوانست روی سکو رفته یا مدالی برای قم به ارمغان بیاورد اما از سوی کادر فنی تیم ملی که از نزدیک رقابت‌ها را به دقت زیر نظر داشت، یک جودوکار قم به اردوی تیم ملی کارگران ایران دعوت شد.

محسن صادق که در وزن منهای 60 کیلوگرم برای تیم جودو کارگران استان قم برابر حریفان شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها به میدان رفته بود، با حضور در جمع چهار نفر برتر این وزن ابتدا فرصت طلایی رفتن به دیدار نهایی را از دست داد و سپس در رده‌بندی از رسیدن به مدال برنز ناکام شد.

با وجود اینکه صادق در مسابقه رده‌بندی وزن منهای 60 کیلوگرم مقام سوم و نشان برنز این دوره از رقابت‌های قهرمانی کارگران جودوکار کشور را از دست داد اما به خاطر مبارزات قابل قبولی که از خود به نمایش گذاشت نظر مسوولان برگزاری مسابقات را به خود جلب کرد و از سوی مربیان تیم ملی به اردوی تیم ملی کارگران دعوت شد.

این در حالی است که تیمی متشکل از بهترین جودوکاران قم به مسابقات کارگران جودوکار قهرمانی کشور اعزام شد و سی‌امین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی کارگران کشور، به میزبانی هیأت ورزش‌های کارگری استان زنجان به انجام رسید و شرکت کنندگان در مدت دو روز برای کسب عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز با یکدیگر رقابت کردند.

پیکارهای سال 1395 جودو قهرمانی کشور ویژه کارگران با حضور جودوکاران استان‌های مختلف در قالب 22 تیم از سراسر کشور برگزار شد و تیم اعزامی هیأت ورزش‌های کارگری استان قم نیز متشکل از 6 جودوکار در این دوره از مسابقات به میدان رفت.

این در حالی است که کادر فنی تیم ملی جودو کارگران کشورمان نیز بر این رقابت‌ها نظارت داشت تا پس از مسابقات قهرمانی کشور در زنجان و برگزاری المپیاد ورزش کارگری در بهمن ماه به میزبانی استان خراسان‌رضوی، نفرات برتر هر دو مسابقه به اردوی تیم ملی جودو کارگران دعوت شوند.

این در حالی است که تیم ملی جودو کارگران کشورمان مسابقات برون‌مرزی نیز پیش‌رو دارد و بعد از دو رقابت داخلی در شهریور و بهمن ماه، باید برای حضور در رقابت‌های جهانی کارگران آماده شود تا تیمی قدرتمند به نمایندگی از ایران در این مسابقات حضور یابد.

تیم ملی جودو کارگران کشورمان در سال قبل توانست با شایستگی عنوان قهرمانی جهان را در مسابقات جهانی کارگران به میزبانی کشور ایتالیا به خود اختصاص بدهد و برای اینکه از این عنوان ارزشمند خود دفاع کند باید با توان بیشتر به مصاف حریفان برود.

در ترکیب تیم جودو کارگران قم به سی‌امین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی هیأت ورزش‌های کارگری استان زنجان، علی کریم‌زاده، محسن صادق، علی‌اصغر محمدی، محمدجواد حمزه‌پور، سیدمحسن احسانی‌طبایی و محمد احسن به مصاف حریفان رفتند.

در حالی که رقابت‌های جودو کارگران کشور در هفت وزن منهای 60، 66، 73، 81، 90، 100 و به اضافه 100 کیلوگرم به انجام رسید، علیرضا معتضدی مربیگری تیم قم را بر عهده داشت و محسن گائینی به عنوان سرپرست در کنار اعضای تیم اعزامی جودو قم به رقابت‌های قهرمانی کارگران کشور اعزام شد.

در پایان دو روز رقابت کارگران جودوکار 20 استان در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی زنجان، تیم کارگران جودوکار تهران با کسب دو نشان طلا، دو نقره و یک برنز سکوی نخست را از آن خود کرد، تیم خراسان‌شمالی با دو طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد و زنجان با یک طلا، دو نقره و دو برنز رتبه سوم را به دست آورد و نفرات اول تا سوم به اردوی تیم ملی کارگران برای اعزام به مسابقات جهانی لیتوانی دعوت شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار