مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: با توجه به کاهش دمای هوا و کاهش برداشت از منابع آب زیرزمینی، کیفیت آب هم اکنون در شبکه توزیع بسیار مطلوب و گوارا است.
کد خبر: ۲۸۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 27 August 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق‌پور در بازدید امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی از غرفه شرکت آب و فاضلاب استان قم در نمایشگاه سیمای امید با اشاره به وضعیت آب‌رسانی شهر قم گفت: در حال حاضر بیش از 70 درصد آب مورد نیاز شهر قم از سر شاخه‌های دز و مابقی از منابع زیرزمینی تأمین می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به کاهش دمای هوا و کاهش برداشت از منابع آب زیرزمینی، کیفیت آب هم اکنون در شبکه توزیع بسیار مطلوب و گوارا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 30 درصد شهر قم زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد، اظهار کرد: در سال‌های اخیر با بهره‌مندی از تسهیلات بانک توسعه اسلامی اجرای شبکه فاضلاب به ویژه در مناطق دو، سه و 6 شهری پیشرفت خوبی داشته است.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم به منظور جلوگیری از مشکلات زیست‌محیطی و بهداشتی هر چه سریع‌تر در مناطقی که با دفع غیراصولی فاضلاب مواجه است شبکه فاضلاب اجرا شود.

صادق‌پور از اجرای 100 کیلومتر شبکه فاضلاب در قالب پروژه بانک توسعه اسلامی خبر داد و ابراز کرد: اجرای 100 کیلومتر شبکه دیگر در شهرک‌های امام حسن(ع)، میلاد، فاطمیه و... از تسهیلات بانک توسعه اسلامی در دستور کار قرار دارد که طی 18 ماه اجرا خواهد شد.

امیرآبادی نیز در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب در شهر، خواستار تسریع در اجرای شبکه فاضلاب به منظور رفع مشکلات ناشی از دفع غیراصولی فاضلاب شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار