مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با بیان اینکه قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی نزدیک به صفر است، از همراهی نکردن دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرک‌های صنعتی قم انتقاد کرد.
کد خبر: ۲۸۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 28 August 2016
به گزارش تابناک قم، امیر طیبی‌نژاد در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که شامگاه شنبه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات رسان، خدمات زیربنایی خود را تا ابتدای شهرک‌های صنعتی هم به زحمت می‌آورند و عدم تأمین زیرساخت‌های لازم مشکلات زیادی را برای تولیدکنندگان به وجود می‌آورد که این امر موجب افزایش قیمت کالاهای تولید شده می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ شرکت و ناحیه صنعتی در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۲۹۶ هکتار در استان قم وجود دارد، افزود: امروز ۹۵۰ هکتار از شهرک‌های صنعتی در اختیار صنعتگران قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم بیان داشت: ۳۸۱ لیتر آب بر ثانیه نیاز شهرک‌های صنعتی است که هم اکنون ۲۹۵ لیتر آب در اختیار داریم و همچنین ۵۰۴ مگابایت برق مورد نیاز شهرک‌های صنعتی بوده که هم اکنون ۲۳۱ مگابایت برق در اختیار داریم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان همچون شرکت توزیع برق برای ایجاد پست‌های برق در شهرک‌های صنعتی هزینه‌های زیادی مطالبه می‌کنند، افزود: تولیدکنندگان برای ایجاد یک پست برق باید ۷ میلیارد تومان  هزینه کنند.

طیبی نژاد با بیان اینکه قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی نزدیک به صفر است، افزود: در شهرک شکوهیه مشکل اساسی ما با توجه به گسترش اراضی این شهرک آب مورد نیاز است که این مشکل در شهرک محمودآباد هم دیده می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار