تیم ووشوی استان قم در پایان اولین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی سنتی با کسب بیشترین مدال طلا به مقام قهرمانی رسید.
کد خبر: ۲۸۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 28 August 2016
به گزارش تابناک قم، مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ووشوی سنتی در قم برگزار شد و تیم ووشوی قم با کسب بیشترین مدال‌ها به مقام نخست رسید و جام قهرمانی را در خانه حفظ کرد.

در این رقابت‌ها که شنبه شب با حضور تیم هایی از ۱۷ استان کشور در قم برگزار شد در بخش ووشوی سنتی تیم ووشوی استان قم با ۱۰ مدال طلا، ۵ مدال نقره، ۷ مدال برنز و مجموع ۲۲ مدال بر سکوی نخست قرار گرفت.

ووشوکاران استان تهران با جمع ۸ مدال شامل ۵ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۳ مدال برنز دوم شدند و تیم ووشوی استان اصفهان با وجود کسب ۲۳ مدال و با آمار مدالی حتی بیشتر از تیم قهرمان قم، مقام سوم را کسب کرد.

اصفهان به دلیل کسب مدال‌های نقره پرتعداد و و تعداد کمتر مدال‌های طلا نسبت به قم و تهران در مکان سوم جدول نهایی مسابقات قرار گرفت. ضمن این که نخستین دوره مسابقات ووشوی سنتی انتخابی تیم ملی در حالی برگزار شد که فدراسیون ووشو قصد دارد برای نخستین بار تیم ملی ووشوی سنتی را به مسابقات جهانی این رشته اعزام کند.

مسابقات ووشوی سنتی انتخابی تیم ملی در رده‌های مختلف سنی و در بخش تالو برگزار شد و سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان آن بود ضمن این که وضعیت نامناسب کفپوش سالن محل برگزاری و وضعیت تهویه و گرمای شدید سالن، میزبانی قم را تحت تأثیر قرار داد.

احمد خمس آبادی، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون ووشو در حاشیه این مسابقات با ارزیابی مطلوب میزبانی قم از این پیکارها ابراز امیدواری کرد ووشوی قم در آینده نقش پررنگ‌تری در سطح کشور ایفا کرده و امکانات سخت افزاری خود را توسعه دهد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار