اکیپ خبری باشگاه خبرنگاران جوان به پیست موتور سواری یادگار امام رفتند اما با مشکلاتی روبرو شدند.
کد خبر: ۲۸۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ 28 August 2016
به گزارش تابناک قم، در روز جمعه ی مورخ پنجم شهریورماه اکیپ خبری باشگاه خبرنگاران جوان به پیست موتور سواری یادگار امام رفتند تا در خصوص ادعاهایی که ورزشکاران این رشته از قبیل کم کاری هیات و نداشتن پیست مناسب داشتند جویا شوند. 

 رضا سپاهی : در روز جمعه مورخ پنجم شهریورماه اکیپ خبری باشگاه خبرنگاران جوان به پیست موتور سواری یادگار امام رفتند تا در خصوص ادعاهایی که ورزشکاران این رشته از قبیل کم کاری هیات و نداشتن پیست مناسب داشتند جویا شوند. 

در ابتدا تمامی ورزشکاران این رشته حتی نمایندگان اعضای هیات کم کاری موارد فوق را تایید کردند.اما دبیر هیات موتورسواری مانع از مصاحبه کردن عوامل صد او سیما شد و صدا و سیما و تمام رسانه ها را به انتشار اخبار کذب متهم کرد. در ادامه وی مانع از خروج اکیپ صدا و سیما از پارکینگ پیست یادگار امام شد و مدعی بود باید دوربین و میکرفن صدا و سیما را ضبط کند و این را حق قانونی خود می دانست. 
 
اما خبرنگار و تصویر این برنامه مانع از این کار شدند و برخی کلمات و سخنان که بعید بود از دهان یک دبیر هیات خارج شود ، خارج شد تا مسئله را بیش از پیش پیچیده تر کند.  
 
وی بر اساس اظهارات خود با مدیر کل ورزش و جوانان استان و حراست اداره کل تماسی را حاصل کرد و  بر اساس آن چه دبیر هیاات موتورسواری گفته مدیر کل تاکید کرد بایستی مانع خروج آنها از پارکینگ کناری پیست شوید تا نیروی انتظامی در محل حاضر شود. 
 
پس از حضور نیروی انتظامی، یکی از اعضای هیات موتور سواری جلوی درب ورودی پارکینگ کناری پیست با نیروی انتظامی صحبت می کرد که البته وی هم و بدون درخواست هیچ توضیح و توجیهی اکیپ خبری را محکوم کرده و آنان را تهدید به بازداشت کرد. 
 
مامور انتظامی پس از ثبت اطلاعات شخصی آنان در یک کاغذ باطله اجازه ی خروج را صادر کرد. البته با تماس هایی که با روابط عمومی این اداره کل داشته ایم مدیر کل ورزش و جوانان تماس را تکذیب کرده اما دبیر هیات موتورسواری تاکید می کند که مدیرکل چنین دستوری داده است. 
 
پس از آن شخصی که سرایدار پیست یادگار امام است خود را حراست معرفی کرده و گروه خبری را تهدید به ضرب و شتم نمود و پس از ۵ دقیقه تهدید از محل رفت. 
 
تمام این ماجرا و حاشیه هایی که مطرح شد به کنار اما مسئله ی اصلی این است که اعضای هر هیاتی اول از همه باید به بعد فرهنگی بپردازند  و سپس به سراغ ورزش بروند. چرا که هیات ها و باشگاه ها رسالت فرهنگی ورزشی را بر عهده دارند 
 
زمانی  که یک دبیر هیات با رسانه ها این طور برخورد می کند و مدعی است وقتی رسانه ها به هیات آنها کاری نداشته باشند پیشرفت چشمگیر خواهند داشت، این نشانگر تفکرات دوران جاهلیت در عصر ارتباطات است. 
 
تا وقتی برخی هنوز در دوران شعبان بی مخ سیر می کنند باید بر حال این ورزش تاسف خورد که چنین اشخاصی سوار بر سکان هستند و تنها پس از ۱۹ روز از روز خبرنگار همه چیز را فراموش کردند. این ها  همان هایی هستند که خبرنگاران را تجلیل می کردند و پیامک تبریک می دادند.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار