نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: براساس لایحه دو فوریتی شهرداری در راستای طرح‌های اوقات فراغت 150 میلیون تومان به سازمان تبلیغات اسلامی و 50 میلیون تومان دیگر به ستاد اعتکاف از محل ردیف بودجه ماده 16 پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۲۸۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 29 August 2016
به گزارش تابناک قم، حسن بختیاری یکشنبه‌ شب در یکصد و نود و سومین نشست شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مطالعات ساماندهی ورودی بخش جعفریه به شهر قم از دو سال گذشته توسط مشاور آغاز شده است، اظهار کرد: این طرح در نشست مسؤولان استانی به تصویب رسیده و می‌تواند محرک توسعه برای دوری از وضعیت نامطلوب این منطقه باشد اما در راستای فعالیت‌های شهرداری منطقه 6 قم، سازمان جهاد کشاورزی هم باید برای بخشی از این مسیر که در محدود دامشهر است، برنامه‌ریزی مطلوبی داشته باشد.

وی اضافه کرد: براساس لایحه دو فوریتی شهرداری قم در راستای اجرای طرح‌های اوقات فراغت جوانان 150 میلیون تومان به سازمان تبلیغات اسلامی استان و 50 میلیون تومان دیگر به ستاد اعتکاف استان از محل ردیف بودجه ماده 16 پرداخت می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم به علت دریافت نکردن ردیف حق تدفین، 14 میلیارد ریال کسری درآمد نسبت به هزینه‌ها داشته است که این هزینه باید توسط شهرداری قم پرداخت شود به همین علت مجوز تفریق بودجه 94 این سازمان باید ارائه شود.

بختیاری با تأکید بر اینکه بسترهای فرهنگی باید به شیوه مطلوب در شهر توزیع شود، عنوان کرد: نهادهای فرهنگی در کنار یکدیگر می‌توانند در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی استان حرکت کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار