فعالیت تخریبی در پوشش اعتراضات مدنی !!
با نزدیک شدن به انتخابات و رقابت گروههای مختلف سیاسی باز هم شاهد شروع به کار تیم های رسانه ای با کار ویژه تخریب برخی از نهادها و شخصیتهای نظام در سطح کشور و بعضاً شهرهای مهم هستیم.
کد خبر: ۲۹۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹ 08 September 2016
به گزارش تابناک قم، چند صباحی است رقابت های انتخاباتی در تهران به بهانه موضوعاتی نظیر فیشهای نجومی و املاک نجومی با محوریت جریان انحرافی و مشکوک رسانه ای که گاهاً وابسته به هیچ یک از دو جناح اصلی کشور نیست با هدف تخریب شخصیتها و نهادهای تاثیر گذار و ترویج بی اعتمادی مردم نسبت به ارکان نظام شکل گرفته است.

بر اساس اطلاعات رسیده این تیم انحرافی با فعال کردن دنباله های خود در شهرهایی نظیر قم که از لحاظ سیاسی و مذهبی جایگاهی ویژه در کشور دارند و هر گونه اقدامی در چنین شهر استراتژیکی می تواند تبعات ملی را به همراه داشته باشد چند روزی است شروع به فعالیت کرده و شایعه سازی، ایجاد دودستگی و تفرقه میان نیروهای انقلاب، ایراد اتهام و برنامه ریزی برای اقدامات تخریبی با تابلوی اعتراضات مدنی !!! را در دستور کار داده است.

شنیده ها حاکی از این است این گروه به اصطلاح رسانه ای در قم شروع به باج خواهی از برخی دستگاه های دولتی در استان و در پی آن اقداماتی تهدید آمیز را نسبت به مدیران ارشد شهر قم آغاز نموده است.

ورود به زندگی خصوصی افراد، تهدید به افشای برخی از اطلاعات شخصی مدیران و افشا برخی از اطلاعات محرمانه سازمان و.... از جمله اقدامات و تهدیداتی است که این تیم انحرافی دنبال می کند. 

جالب است برخی از  سران این تیم دارای سابقه کیفری ، محکومیت قضایی و بازداشت بوده و در دستگاه قضایی پروندهای متعدد سیاسی و اقتصادی از ایشان وجود دارد. 

متاسفانه با سهل انگاری برخی از مسئولان وقت طی چند سال اخیر این تیم با راه اندازی رسانه های متعدد در سطح استان قم و با حمایتهای برخی از مدیران استان ظرفیت تخریبی خود را چند برابر افزایش داده که به همین جهت ضروری است که دلسوزان نظام در چنین برهه حساسی سریعاً راهکاری عملی را برای مقابله با این جریان انحرافی و شبکه رسانه ای تخریبی بیاندیشند.

گفتنی است اعضای این تیم در قم بارها وابستگی خود را به یکی از اعضای جوان ، جویای نام و پرحاشیه شورای شهر قم اذعان کرده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار