مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با بیان این که هدف این سازمان خدمت رسانی بهتر و با کیفیت است، گفت: امسال نرخ کرایه سرویس های مدارس 7 درصد افزایش می یابد.
کد خبر: ۲۹۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱ 15 September 2016
به گزارش تابناک قم، مرتضی عزتی با بیان این که برنامه ریزی های لازم برای سرویس مدارس دانش آموزان صورت گرفته است، اظهار داشت: سرویس مدارس یکی از موضوعات مهم برای سازمان تاکسیرانی است که همه ساله تمام تلاش ممکن برای ساماندهی و سرویس دهی بهتر در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد: سال گذشته با بیش از 4000 هزار خودرو 15 هزار دانش آموز را سرویس دهی می کردیم که امسال پیش بینی ما این است که به 5000 هزار خودرو برسد.

عزتی افزود: انتظار می رود امسال بیش از 17000 هزار دانش آموز را سرویس دهی کنیم که البته این بستگی دارد به اولیای محترم که از این خدمت رسانی استقبال کنند.

وی به برگزاری جلسات مختلف با شرکت های زیر مجموعه تاکسیرانی  و کارگروه ماده 18 اشاره کرد و تصریح کرد: این کارگروه در آموزش و پرورش برگزار می شود که  شامل نماینده اولیاء، نماینده اموزش و پرورش و نماینده تاکسیرانی به عنوان 3 عضو اصل این کارگروه می باشد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: این کارگروه اواخر فرودین ماه امسال میزان افزایش نرخ را در دستور کار قرار داد و در نهایت اعضا با افزایش 7 درصدی موافقت کردند که این میزان به  تصویب شورای اسلامی شهر قم نیز رسید.

وی افزود: میزان افزایش هزینه سرویس های مدارس در 3 سال گذشته سیر نزولی داشته است یعنی هر سال میزان درصد افزایش نسبت سال گذشته کاهش داشته که امسال هم بار دیگر میزان افزایش کمتر از سال گذشته می باشد.

عزتی افزود: نرخ های امسال از سوی آموزش و پرورش به مدارس اعلام شده و مدارس بنرهایی رو در دید اولیای محترم قرار داده اند.

وی تصریح کرد: اولیای دانش آموزان توجه داشته باشند هزینه سرویس های مدارس را به حساب مدرسه واریز می کنند و این مدارس هستند که با شرکت های تحت پوشش تاکسیرانی قرار داد می بندند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد: برای مدارس استثنایی هم همانند سال گذشته تاکسیرانی هزینه های صدور کارت دانش آموزی که برای رانندگان انجام می گیرد  را به صورت رایگان انجام می دهد که از این لحاظ تخفیفی به این عزیزان داده می شود.

وی استفاده از سرویس های شخصی را مناسب ندانست و گفت: توصیه من به همه اولیای محترم این است که بهترین سرویس خود والدین هستند حالا به هر جهت که تمایل داشتند از سرویس استفاده کنند حتما از سرویس های تحت پوشش تاکسیرانی استفاده کنند.

عزتی ادامه داد: به هر حال زمانی که  تاکسیرانی برای رانندگان کارت سرویس صادر می کند ،  بر اساس ماده 6 قانون تاکسیرانی باید سن رانندگان  23 سال باشد و در کنار این موضوع شرط تاهل ،تایید جسمانی، تایید اماکن و معاینه فنی خودرو را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: ضمن این که بیمه ای که برای سرنشینان این خودروها صادر می شود بیمه ای عمومی است که در صورت بروز حادثه از حداکثر بیمه می توانند، استفاده کنند.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار