تساوی صبای قم و سیاه جامگان
دیدار تیم های فوتبال سیاه جامگان مشهد و صبای قم با تساوی به پایان رسید. صمد مرفاوی: در خصوص داوری احساس می‌کنم اشتباهات بسیاری کرد و به ما ضربه زد.
کد خبر: ۲۹۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳ 15 September 2016
به گزارش تابناک قم، هفته ششم از شانزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز پنجشنبه با دیدار تیم های سیاه جامگان مشهد و صبای قم آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ دست پیدا کردند.

صمد مرفاوی سرمربی صبای قم در این دیدار، حامد لک، مسعود حق‌جو، هاشم بیک‌زاده، قاسم دهنوی، پویا سیف‌پناهی، وحید علی‌آبادی، میلاد ابطحی، سید مهدی حسینی، کیوان امرایی، احمد حسن‌زاده و رضا عنایتی را روانه میدان کرده بود. 

در سوی دیگر میدان نیز، فرهاد کاظمی سرمربی سیاه جامگان از محمد ناصری، محمدرضا خانزاده، میثم حسینی، حمیدرضا علی‌عسگری، رضا شربتی، مصطفی احمدی، رضا درویشی، پیام ملکیان، ایوب کلانتری، سعید دقیقی و موسی ترائوره به عنوان بازیکنان اصلی در ترکیب تیم خود استفاده کرد. 

در این دیدار که به میزبانی سیاه جامگان برگزار شد پیام ملکیان(۴۳) و محمدرضا خانزاده(۹۰) برای تیم میزبان گل زد و احمد حسن زاده(۵۶) و کریم اسلامی(۸۵) برای صبای قم گل زدند.

داور اشتباهات تاثیرگذاری داشت

صمد مرفاوی در  نشست خبری پس از دیدار صبای قم برابر سیاه‌جامگان مشهد گفت: ما در 20 دقیقه اول تحت جو بازی بودیم و پس از آن بهتر شده و در نیم دوم به شرایط بهتری رسیدیم و موقعیت‌های بیشتری ساختیم و به 2 گل رسیدیم و می‌توانستیم پیروز شویم. متأسفانه در فوتبال ایران وقتی جلو می‌افتید بازیکنان ناخودآگاه عقب می‌کشند همچون تیم ما و تیم حریف که باعث خوردن گل شد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم خاطر نشان کرد: هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند ولی در خصوص داوری احساس می‌کنم اشتباهات بسیاری کرد و به ما ضربه زد.

وی در ادامه گفت: گل عنایتی، به نظر سالم بود ولی داور آن را مردود گرفت, گل دوم سیاه جامگان هم به نظر خطا بود و جالب است که نیمه دوم داور 6 دقیقه وقت اضافی گرفت.

مرفاوی در پایان اظهار کرد: اگر در نیمه اول گل ما را مردود اعلام نمی‌کردند و یا 6 دقیقه وقت اضافی نمی‌گرفتند ما می‌توانستیم به 3 امتیاز بازی برسیم ولی بخت با ما یار نبود که به پیروزی برسیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار