مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم با تأکید بر اینکه در هیچ مدرسه دولتی از دانش آموزان هزینه‌ای دریافت نمی‌شود گفت: با مدیرانی که از خانواده‌ها بالاجبار هزینه دریافت می‌کنند به شدت برخورد می‌کنیم.
کد خبر: ۲۹۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 21 September 2016
به گزارش تابناک قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام  با اشاره به اینکه در استان قم کمتر از 9 درصد دانش آموزان در مدارس غیرانتفاعی مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: این میزان با دیگر شهرهای کشور قابل‌مقایسه نیست و نشان‌دهنده آمار بسیار کم دانش آموزان در این مدارس است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم با اشاره به تأکید خانواده‌ها برای ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس با کیفیت آموزشی بالا افزود: بسیاری از اولیا درخواست خودشان براین است که تعدادی از مدارس هیئت‌امنایی شوند و این مجوز در شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اخذ شده است.

وی با تأکید بر اینکه در هیچ مدرسه دولتی از دانش آموزان هزینه‌ای دریافت نمی‌شود تصریح کرد: اگر خانواده‌ای توان پرداخت نداشته باشد به‌هیچ‌عنوان هزینه‌ای به‌اجبار دریافت نمی‌شود.

شیخ‌الاسلام بابیان اینکه بسیاری از دانش آموزان استان که در سال‌های گذشته در کنکور موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌اند در مدارس هیئت‌امنایی مشغول به تحصیل بوده‌اند عنوان کرد: مردم به‌دنبال کیفیت مسائل آموزشی دانش آموزان خود هستند و هیچ اصراری برای افزایش مدارس هیئت‌امنایی نداریم، در حال حاضر نیز کمتر از 68 مدرسه استان هیئت‌امنایی است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم با اشاره به میزان شهریه‌های دریافتی در مدارس هیئت‌امنایی خاطرنشان کرد: هزینه مدارس هیئت‌امنایی در مقطع ابتدایی 150 هزار تومان، متوسطه اول 170 هزار تومان و متوسطه دوم 200 هزار تومان است.

وی با تاکید بر اینکه با مدیرانی که از خانواده‌ها بالاجبار هزینه دریافت می‌کنند به شدت برخورد می‌کنیم ادامه داد:  در مدارس هیئت‌امنایی هزینه دریافت می‌شود اما در مدارس دولتی هیچ هزینه‌ای از خانواده‌ها اخذ نمی‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار