فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب(ع):
فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) دوران دفاع مقدس را نقطه سربلندی و سکوی پرش ملت ایران دانست و گفت: هیچ کدام از اهدافی که دشمنان در جنگ تحمیلی به دنبال آن بودند، محقق نشد.
کد خبر: ۲۹۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 21 September 2016
به گزارش تابناک قم، سردار غلامرضا احمدی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم که در اولین روز هفته دفاع مقدس در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: در جنگی که عمده کشورهای دنیا در آن دست داشتند، ملت ایران توانستند با پیروزی آن را سپری کرده و امروز با سربلندی آن را جشن بگیرد.

وی گفت: هیچ کدام از اهدافی که دشمنان در جنگ تحمیلی به دنبال آن بودند، محقق نشد، آنها به دنبال تصرف ایران و تجزیه به چند کشور کوچک بودند، اما دوران دفاع مقدس به نقطه سربلندی و سکوی پرش ملت ایران و نیز تبدیل شدن کشور به عنوان الگویی برای دیگر کشورها.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی‌طالب(ع) تصریح کرد: ای کاش امروز در همه عرصه‌ها الگویی برای ملت‌های جهان بودیم و ما امروز خودمان را مکلف می‌دانیم تا آخرین نفس قدردان کسانی باشیم که این حماسه‌ها را خلق کردند.

عظمت امروز را مدیون خون شهدا هستیم

وی افزود: این عظمت را مرهون جانبازان و شهدا و در رأس آنها امام خمینی(ره) و کسانی که از ایشان اطاعت کردند و به میدان نبرد شتافتند، هستیم.

سردار احمدی گفت: در دوران دفاع مقدس تمام کشور از خانه‌های روستایی تا خانه‌هایی که به ستادهای پشتیبانی تبدیل شده بودند همه و همه تا آخرین لحظه ایستادگی کردند و عزت و آّبروی امروز را مدیون آنها هستیم.

وی  ادامه داد: سربلندی ما فقط با پیروزی در جنگ تحمیلی نبود و استمرار آن با مدیریت مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار تا کنون ادامه داشته است و بیش از بیش شکوفا شده است.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) ابراز داشت: در جنگی که امروز آن را پس از سی و شش سال گرامی می‌داریم عناصر دفاع ما در مقابله هجوم دشمنان، یک هزارم آن چیزهایی نبود که امروز از آنها برخوردار هستیم.

سردار احمدی افزود: آمریکایی‌ها و دشمنان می‌دانند که جوانان با ایمان راسخ می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند، گفت: مقاومت امروز دنیا در برابر مستکبران از برکت حرکت امام خمینی(ره) و هدایت رهبری است.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان ما می‌دانند که اگر مقاومتی در لبنان، غزه، سوریه و عراق وجود دارد، به برکت حرکت امام خمینی(ره) و هدایت مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: ما پشت سر رهبر خود بوده و هستیم تا پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) تحویل دهیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار