زنگ شکوفه ها با حضور دانش آموزان کلاس اولی روز چهارشنبه در مدرسه مریم همزمان با سایر واحدهای آموزشی استان قم به صدا در آمد.
کد خبر: ۲۹۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 21 September 2016
به گزارش تابناک قم، در این مراسم که سید مهدی صادقی استاندار و شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش قم حضور داشتند، فرماندار قم با اشاره به اینکه دانش آموزان از امروز باید برای دانش افزایی تلاش کنند گفت: زمینه های تحصیل دانش آموزان در واحدهای آموزشی فراهم شده است ، آنان باید از این فرصت ها برای ارتقای تحصیلی و علم آموزی بهره مند شوند.

رضا سیار با اشاره به اینکه رشادت های شهدا در هفته دفاع مقدس باید برای دانش آموزان تبیین شود گفت: شهدا و رزمندگان در هشت سال جنگ در مقابل دشمنان ایستادگی کردند تا امروز آرامش و امنیت را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

وی در توصیه ای به مسئولان آموزان و پرورش گفت: به دانش آموزان باید نحوه احترام به والدین آموزش داده شود تا به وظایف خویش در این حوزه انجام دهند.

فرماندار قم، افزود: همچنین والدین باید با راهنمایی فرزندان خویش و همکاری با مدیران و مسئولان نظام آموزشی برای تربیت نسل حاضر تلاش کنند تا دانش آموزان در تعلیم و تربیت موفق باشند.

وی درادامه با اشاره به اینکه 60 مدرسه هیات امنایی در قم فعال است گفت: این مدارس در راستای افزایش مشارکت خانواده ها در امور مدرسه، ارتقای سطح علمی، فرهنگی دانش آموزان تشکیل شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار