امام جمعه قم:
امام جمعه قم با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برکات فراوانی برای ملت ایران داشت، گفت: ملت قیور ایران با دستان خالی در جنگ تحمیلی برابر مستکبران ایستادگی کرد.
کد خبر: ۲۹۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 21 September 2016
به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی صبح چهارشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم که در اولین روز از هفته دفاع مقدس در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، ضمن تبریک عید بزرگ غدیر، هفته دفاع مقدس را نیز به همه، بسیجیان، رزمندگان و ملت شریف ایران تبریک گفت.

وی اظهار داشت: جنگ همچون یک واجب الهی برکات و آثاری برای ملت دارد که از آن جمله دوری از سستی، دو دستگی، شجاعت و توجه به ولایت را می‌توان نام برد.

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: چه بسیار مواردی که برای شما مردم ناخوشایند است ولی خیر شما در آن نهاده شده است همانند دوران دفاع مقدس که تاریخ درخشانی از ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه ملت قیور ایران با دستان خالی در جنگ تحمیلی در برابر مستکبران ایستادگی کرد، افزود: این دوران با افتخار سپری شد گرچه شهدای بسیاری را تقدیم کردیم اما باید دانست که هیچ چیز با ارزشی بدون هزینه به دست نمی‌آید و ملت ایران به خوبی این هزینه و سرمایه را پرداخت کردند.

ولایت امیرالمومنین(ع) در طول تاریخ استمرار دارد

آیت الله سعیدی با اشاره به واقعه غدیر خم،  تصریح کرد: ولایت مولا علی(ع) چیزی نبود که منحصر به صحرای غدیر و یا مدینه باشد این ولایت در طول تاریخ استمرار دارد و در عصر غیبت نیز ولی فقیه پاسدار و حافظ حدود الهی است.

وی عنوان کرد در سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت عید غدیر، ایشان غدیر را مایه اختلاف ندانسته بلکه آن را عاملی برای وحدت دانستند که اگر بزرگان و سران ملت‌ها به آن توجه کنند موجب وحدت خواهد شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: با ولایت پذیری امیرالمؤمنین(ع) و ولایت فقیه در عصر غیبت با سرافرازی تمام حرکتی را آغاز نمودیم که دنیای متکبر آن را بر نمی‌تابد.

وی با بیان اینکه دشمنان ما به خصوص آمریکا زمانی دنیا برایشان احترام قائل بودند ولی امروز حتی در کشور چین هم برای رئیس جمهور آمریکا فرش قرمز پهن نکردند، گفت: اینها از برکت جمهوری اسلامی ایران، عنایات ولی عصر(عج)، اهل بیت(ع)، امام، شهدا و مردم ولایتمدار ایران است.

آیت الله سعیدی با تأکید بر اینکه باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم، گفت: مسئولان ما باید مراقبت صحبت‌ها و حرکت‌های خودشان باشند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار