بازیکنان تیم فوتبال صبای قم بعد از کسب برتری ارزشمند در دیدار خانگی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 2 روز به استراحت می‌روند.
کد خبر: ۲۹۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 21 September 2016
به گزارش تابناک قم، در حالی که طلسم تساوی‌های صبای قم در بازی خانگی هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر سایپا تهران شکسته شد، اکنون صبایی‌ها با انگیزه و روحیه بالاتری به تعطیلات لیگ می‌روند تا در جام حذفی مقابل حریف خود صف‌آرایی کنند.

صبای قم در هفته‌های اول با صنعت نفت آبادان، دوم با پیکان تهران، سوم با ماشین‌سازی تبریز، پنجم با ذوب‌آهن اصفهان و ششم با سیاه‌جامگان خراسان به تساوی دست یافته و در هفته چهارم به پرسپولیس تهران باختند اما روند رو به رشد نماینده فوتبال قم با پیروزی دلچسب آنها برابر سایپا در هفته هفتم کامل شد.

این در حالی است که دومین تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل فرارسیدن زمان برگزاری دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال ایران از روز پنجشنبه اول مهر ماه آغاز می‌شود و 16 تیم لیگ برتری تا بیست و دوم مهر هیچ مسابقه‌ای در لیگ برتر پیش‌رو ندارند.

بازی‌های هفته هشتم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز بیست و سوم مهر ماه آغاز می‌شود و نماینده فوتبال استان قم در گام بعدی باید در میهمانی یکی از سه نماینده فوتبال استان خوزستان یعنی شاگردان نعیم سعداوی در فولاد به میدان برود.

نخستین تعطیلی لیگ برتر که به واسطه بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم‌های ملی قطر و چین در دو بازی متوالی از انتخابی نهایی جام جهانی 2018 روسیه به مدت 28 روز به طول انجامید برای صبای قم، فرصت بسیار مناسبی بود تا شاگردان مرفاوی از هر نظر خود را به بهترین شرایط برسانند.

صبا بعد از تعطیلات لیگ برتر روند رو به رشدی را در پیش گرفت و توانست از سه مسابقه خود در مصاف با تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، سیاه‌جامگان خراسان و سایپا تهران دو تساوی و یک پیروزی و مجموعا پنج امتیاز کسب کرده و رتبه خود را در جدول با صعود به مکان هفتم، تک رقمی کند.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی بعد از پیروزی شیرین یک بر صفر در هفته هفتم لیگ برتر مقابل سایپا تهران، امروز چهارشنبه 31 شهریور ماه در زمین چمن مجموعه ورزشی هما زیر نظر کادر فنی خود ریکاوری می‌کنند و سپس به مدت دو روز اول و دوم مهر ماه به استراحت می‌روند.

در حالی که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل دو بازی حساس تیم ملی فوتبال کشورمان در انتخابی جام جهانی 2018 تا بیست و سوم مهر ماه تعطیل شده است، دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم از روز شنبه سوم مهر ماه پیگیری می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، تیم صبای قم از ساعت 17:10 دقیقه روز جمعه بیست و سوم مهر چهارمین بازی خارج از خانه خود در لیگ شانزدهم را در میهمانی فولاد خوزستان، قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران انجام می‌دهد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار