با صدور پیامی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید صورت گرفت
شهردار قم همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با انتشار پیامی، پرسش‌هایی را در خصوص مشکلات و معضلات شهری و همچنین راهکارهای‌ رشد و توسعه شهر از دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب مطرح کرد.
کد خبر: ۳۰۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 24 September 2016
به گزارش تابناک قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و مراکز علمی و آموزشی را گرامی داشت.              

در پیام شهردار قم آمده است: جریان دوباره‌ نسیم پائیزی پس از گرمای سخت و سوزان تابستان خبر آغازی دوباره را می‌دهد و چه خوشایند است که این خبر، نویدبخش آغازی است بر سالی جدید در مسیر علم و دانش و آگاهی. آغاز سال تحصیلی جدید بر تمامی آنان که به طریقی ره‌پویی علم را می‌کنند و از ابتدایی و دبیرستان گرفته تا کلاس‌های دانشگاه و حجره‌های حوزه‌ علمیه به دنبال کسب دانش و آگاهی‌اند؛ گرامی باد.

در ادامه این پیام تأکید شده است: بلا شک افزایش سطح علم و دانش برای افراد هر جامعه‌ای می‌تواند اثرات قابل توجهی در اخلاق، فرهنگ، سبک زندگی و ارتباطات آن جامعه داشته باشد و این تأثیرات نیز در تغییر و بهبود سطح زندگی افراد مشهود و قابل توجه است. خرسند و خوشحالم از اینکه به عنوان عضوی کوچک از جامعه بزرگ و فرهیخته دانشگاهیان کشور توفیق حضور در شهر قم را داشته و همراه تمامی پرسنل و مدیران خدوم شهرداری قم، خدمتگزار خیل عظیم پویندگان علم و دانش هستیم، در شهری که به واسطه وجود حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، مدارس و مراکز آموزشی بی‌شمار، سرآمدی است بر سرانه‌ علم و دانش و آن هم نه تنها در بین شهرها و کلان‌شهرهای کشور عزیزمان ایران، بلکه در بین تمام شیعیان و در کل جهان اسلام.

در بخش دیگری از پیام شهردار قم آمده است: بر خود وظیفه می‌دانیم تا با تمام توان مدیریت شهری قم به دنبال آن باشیم تا با استفاده از این ظرفیت بزرگ مسیری هموار را برای اعتلای شهرمان و توسعه، عمران و آبادانی همه جانبه‌ آن بسازیم و در طی طریق این مسیر پر پیچ و خَم و ناهموار استفاده از نظرات و پیشنهادات شهروندان و علی‌الخصوص دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه، معلمان و اساتید گرانقدر حوزه دانشگاه می‌تواند چراغ راهی باشد برای دستیابی به این مهم؛ و در همین راستا با دعوت از این عزیزان برای ایراد نقد و انتقاد به شهرداری قم و مجموعه مدیریت شهری، با طرح پرسش‌هایی از این عزیزان قصد آن داریم تا در مسیر تحول شهر قم گام‌هایی مؤثر و ماندگار برداریم.

- دانش‌آموزان عزیز؛ شهر قم را به عنوان یک شهر ایده‌آل و پیشرفته در ذهن خلاق خود چگونه پرورانده‌اید و آن را چگونه و با چه امکاناتی ترسیم کرده‌اید؟

- دانشجویان گرامی و طلاب محترم علوم دینی؛ عمده‌ترین مشکلات و معضلات شهر قم را چه می‌دانید و چه راهکاری را برای رفع و برون رفت از این معضلات پیشنهاد می‌کنید؟

- معلمان و اساتید فرهیخته حوزه و دانشگاه؛ زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توسعه و تحول شهر قم با نگاهی تخصصی و کارشناسانه و اولویت‌هایی را که در این امور باید به آن‌ها پرداخت، از نظر شما چیست؟

اداره‌کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم نیز موظف است تا با ارائه ساز و کاری مناسب و قابل دسترس برای تمام شهروندان، میزبان و پیگیر پاسخ‌ها و انتقادات شما عزیزان و فرهیختگان باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار