هم‌زمان با بازگشایی مدارس در سراسر کشور
زنگ مدارس استان قم صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی در هنرستان شهید صباری قم به صدا در آمد.
کد خبر: ۳۰۰۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 24 September 2016
به گزارش تابناک قم، زنگ مدارس استان قم صبح امروز با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم، رضا سیار فرماندار قم، آیت‌الله سعیدی تولیت آستانه مقدس حضرت معصومه (س)، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی در هنرستان شهید صباری قم به صدا در آمد.

در ابتدای مراسم اسفندیار چهاربند با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: پرسش مهر امسال که از سوی رئیس‌جمهور مطرح شد این است که خشونت از کجا نشأت گرفت و چگونه می‌توان خشونت را از منطقه زدود و از بین برد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش‌ و پرورش افزود: امروز جریان سلفی‌ها و تکفیری‌ها مشکل جهان اسلام است و این مسئله مختص کشور خاصی نیست تکفیری‌ها و گروه داعش چهره‌ای خشونت‌بار از اسلام را به دنیا معرفی می‌کنند تفکر در این مسئله و راه مقابله با آن وظیفه همگان است و امید است دانش‌آموزان با شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و امور هنری پاسخ مناسبی به این سؤال دهند.

در این مراسم سید مهدی صادقی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان تربیت‌کننده نسل‌های آینده کشور هستند اظهار داشت: همه‌کسانی که برای بسترسازی مناسب در راستای رشد و نمو دانش‌آموزان تلاش می‌کنند قابل‌ احترام بوده و شایسته قدردانی هستند از این‌ رو هر خدمت و اقدامی که برای تقویت زیرساخت‌های این نهاد مهم انجام دهیم دارای اهمیت است.

استاندار قم با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن سال 95 افزود: سرشماری امسال به‌ صورت اینترنتی انجام می‌شود از دانش‌آموزان خواهشمندیم به‌ منظور انجام هر چه‌ بهتر این سرشماری  به آمارگیران کمک‌های لازم را بکنند.

وی با طرح سؤالی برای دانش‌آموزان گفت: سؤال این است که چگونه و با چه روشی می‌توان اقتصاد مقاومتی را پیاده‌سازی کرد.

در پایان این مراسم از هنرجوی رشته معماری سراسری فاطمه سادات چاووشیان به دلیل کسب رتبه 5 کنکور سراسری تجلیل به عمل آمد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار