در مسابقات بدمینتون نونهالان پسر کشور؛
دبیر هیئت بدمینتون استان قم گفت: نماینده بدمینتون قم در مسابقات بدمینتون نونهالان پسر کشور به مقام سوم کشور دست پیدا کرد.
کد خبر: ۳۰۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 24 September 2016
به گزارش تابناک قم، مجتبی ساده خو اظهار داشت: مسابقات بدمینتون نونهالان پسر سراسر کشور در ساری برگزار شد و تیم بدمینتون قم توانست با کسب یک عنوان بخش دوبل به کار خود در این رقابت‌ها خاتمه دهد.

وی افزود: در این مسابقات که شامگاه جمعه در ساری در بخش دو نفره یا دوبل  به پایان رسید تیم بدمینتون نونهالان قم موفق شد توسط امیر علی موسوی و معین خاکی بدمینتون بازان شایسته خود عنوان سومی را به دست بیاورد و این موفقیت نوید بخش آینده‌ای روشن برای این بدمینتون باز خوش آتیه قمی است.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم گفت: معین خاکی و امیر علی موسوی، بدمینتون بازان قمی در این مسابقات با شکست حرفان خود یکی پس از دیگری تا نیمه نهایی پیش آمدند اما در کسب جواز صعود به فینال ناکام ماندند و به کسب عنوان سوم مشترک با آرین حسین پور و یزداد رییس زاده از مازندران رضایت دادند.

ساده خود بیان داشت: در قسمت یک‌نفره محمد زرچی از خراسان رضوی و امیر حسین حسینی از زنجان با پیروزی برابر حریفان خود به فینال راه یافتند و محمد پارسا الوندی از کرمانشاه و سعید فضایلی از یزد به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند اما قم در این بخش موفقیت چشمگیری به دست نیاورد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود تاکید کرد: بدمینتون در قم رشته‌ای در حال توسعه است اما گسترش آن نگاه مثبت مسئولان را می‌طلبد به طوری که در حال حاضر بدمینتون قم تنها یک سالن تخصصی در ورزشگاه شهید حیدریان دارد و به دنبال تخصیص یک سالن دیگر با مشارکت آموزش و پرورش هستیم.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی دانش آموزی کشور در قم در رشته بدمینتون گام مهمی برای نشان دادن ظرفیت قم در بخش میزبانی از رویدادهای ملی بدمینتون بود و امیدواریم در آینده با رفع مشکلات مالی بتوانیم بیش از پیش در این بخش فعال باشیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار