معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در تابستان امسال تیم های امدادی این استان به یک هزار و 59 حادثه دیده خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۳۰۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 24 September 2016
به گزارش تابناک قم، محمد رضا بهرامی در تشریح عملکرد معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم در سه ماهه دوم سال جاری اظهار کرد: 357 تن از این حادثه دیدگان در سوانح جاده ای، 717 تن در مناسبت های مختلف، یک تن در حوادث کارگاهی و 9 تن نیز در کوهستان امدادرسانی شدند. 

وی ادامه داد: در فصل تابستان 72 حادثه در سطح استان قم به وقوع پیوست که 62 مورد از این حوادث در جاده ها، یک مورد کارگاهی، سه مورد در کوهستان و 6 مورد نیز در مناسبت های مختلف رخ داد و توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر این جمعیت خدمات دهی انجام شد. 

بهرامی مجموع کل نجات یافتگان از حوادث مختلف را 21 تن عنوان کرد و گفت: هشت تن از این افراد به مراکز درمانی منتقل و 13 تن نیز به صورت سرپایی درمان شدند. 

وی با اشاره به این که 128 تیم عملیاتی با 557 نیروی امدادی عملیات های محوله را انجام دادند، افزود: در این عملیات ها 43 دستگاه آمبولانس به صحنه اعزام شده، چهار مورد اطفای حریق صورت گرفته و 68 مورد عملیات رهاسازی انجام شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار