مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت:‌ امسال رتبه دانش‌آموزان استان در کنکور سراسری در بین 32 استان به رتبه 3 رسید.
کد خبر: ۳۰۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 24 September 2016
به گزارش تابناک قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس استان قم که در هنرستان شهید صباری برگزار شد،‌ با اشاره به وضعیت دانش آموزان استان قم اظهار کرد:‌ حدود 235 هزار دانش آموز در هزار و 400 واحد آموزشی در استان قم تحصیل می‌کنند و تعداد پرسنل اداره آموزش و پرورش در این استان حدود 15 هزار نفر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد:‌ در طول هشت سال جنگ تحمیلی هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان قم در جبهه‌های جنگ با دشمن بعثی به شهادت رسیدند.

وی افزود:‌ ما شعار نماز،‌ قرآن و احترام به والدین را سرلوحه کار خودمان در آموزش و پرورش استان قم قرار داریم و طی سال‌های اخیر آموزش احترام به پدر و مادر به دانش آموزان یک دغدغه اصلی ما در این مجموعه بوده است.

شیخ الاسلام در خصوص احترام به والدین اظهار کرد:‌  شعار امسال ما در مجموعه آموزش و پرورش استان قم تلاش،‌ کارآفرینی و احترام به پدر و مادر است،‌ ما در مدارس استان به دانش آموزان می‌گوییم که با خضوع و فروتنی در برابر والدین خود می‌توانند به عزت دنیا و آخرت برسند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد:‌ برای نخستین بار مراسم آغاز سال تحصیلی مدارس استان در یک هنرستان برگزار شد و من امیدوارم که دانش آموزان با آموز‌‌ش‌هایی که در مدارس می‌بیند،‌ به کشورشان خدمت کنند،‌ دانش آموزان می‌توانند در همه زمینه‌ها به توسعه کشور کمک کنند.

شیخ الاسلام با اشاره به موفقیت دانش آموزان استان قم در کنکور سراسری خاطرنشان کرد:‌ با عنایت خداوند و تلاش مسوولین استان،‌ رتبه دانش آموزان استان قم در کنکور سراسری ارتقای بسیار زیادی پیدا کرد،‌ رتبه دانش آموزان سه سال پیش در کنکور سراسری 11،‌ رتبه آن‌ها در دو سال پیش پنج و امسال رتبه دانش آموزان استان قم در کنکور سراسری در بین 32  استان به رتبه 3 رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار