مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از بهره‌برداری 3 ایستگاه به مناسبت روز آتش‌نشانی خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶ 25 September 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به برنامه‌های هفته ایمنی از اول تا هفتم مهرماه امسال گفت: پرسنل سازمان آتش‌نشانی اول مهرماه در معیت معاون شهردار قم به حرم حضرت معصومه(س) و گلزار شهدا اعزام شدند و با شهدا به تجدید عهد و پیمان پرداختند.

وی خاطرنشان کرد:‌ تیم امداد و نجات کوهستان آتش‌نشانی دوم مهرماه امسال برای مانور کوهنوردی به قله‌های روستای فردو اعزام می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های سوم مهرماه سازمان آتش‌نشانی گفت: مسؤولان آتش‌نشانی در 17 مدرسه حضور پیدا کرده و نیروهای آتش‌نشانی برای اهدای خون به سازمان انتقال خون مراجعه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ حضور کارشناسان واحد آموزش در مهدکودک‌های شهر و مدارس روزهای چهارم و پنجم مهرماه انجام می‌شود.

جعفری اضافه کرد: صبح روز هفتم مهرماه رژه خودرویی ناوگان آتش‌نشانی در سطح شهر انجام شده و جشن خانوادگی ویژه پرسنل آتش‌نشانی در تالار شهر آفتاب بعدازظهر همان روز با حضور مسؤولان شهری برگزار می‌شود.

وی از افتتاح سه ایستگاه جدید آتش‌نشانی به مناسبت روز آتش‌نشان خبر داد و افزود: یک ایستگاه در پردیسان، ‌ایستگاه بلوار روحانی و ایستگاه خیابان حافظ به همین مناسبت افتتاح می‌شود و در صورت برطرف شدن مشکل ایستگاه میدان 72تن به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تقدیر از بازنشستگان آتش‌نشانی، چاپ پنجمین کتابچه با موضوع ایمنی در برابر حوادث در منازل و رونمایی از لوازم خریداری شده تجهیزات امداد و نجات برای آتش‌نشانی را از اقدامات دیگر هفته ایمنی ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: 100 میلیارد ریال اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری و 200 میلیارد ریال اعتبارات شهرداری قم برای خرید لوازم،‌ تجهیزات و خودروهای آتش‌نشانی در نظر گرفته شده است و خودروهای تجهیز شده‌ مرحله اول در این هفته وارد قم می‌شود.

جعفری گفت: بالغ بر 15 میلیارد ریال تجهیزات امداد و نجات خریداری و وارد سازمان و چهار دستگاه خودروی اسکانیا خریداری شده است که در نظر داریم برای تجهیز به کارخانه منتقل شود، امیدواریم در 6 ماه دوم امسال بتوانیم دیگر ایستگاه‌های تکمیل شده را افتتاح کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار