بعد از نصب بنر عاشورایی در محوطه دانشگاه ازاد قم این بنر با توجه به نگاه سیاسی که برخی از مسئولان در دانشگاه آزاد دارند بنر از قسمت ورودی مسجد در ابتدای محوطه ورودی دانشگاه آزاد جمع شد.
کد خبر: ۳۰۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 06 October 2016
به گزارش تابناک قم، با آغاز ماه محرم و عزاداری سید الشهداء همه مردم و گروه ها  به سوگواری می پردازند، دراین میان دانشجویان نیز با توجه به درس دینی و سیاسی که از واقعه عاشورا گرفته اند رسالت خود را در این ایام به طرق مختلف بیان می کنند.

دانشجویان دانشگاه آزاد قم  که با درک واقعه عاشورا تنها عزاداری و گریه بر امام حسین(ع) را سهم خود از واقعه عاشورا نمی دانند با نصب بنر در محوطه دانشگاه به درسی که امروز از عاشورا باید گرفت به استقبال محرم رفتند که گویا به مذاق مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی قم خوش نیامده است!

بعد از نصب بنر در محوطه دانشگاه ازاد قم این بنر با توجه به نگاه سیاسی که برخی از مسئولان در دانشگاه آزاد دارند از ورودی مسجد  و ابتدای ورودی محوطه دانشگاه آزاد جمع شد.

گویا این مسئله به خاطر فضای انتخابات سال آینده در کشور است که برخی مسئولین دانشگاه آزاد حتی  درس سیاسی واقعه عاشورا را  نیز جبهه مقابل خود می دانند.

بعد از برداشتن بنر از مقابل مسجد دانشگاه  در ابتدای ورودی محوطه دانشگاه و گرفتن مجوز برای نصب ،بنر در بخش دیگر کم رفت و آمد تر دانشگاه نصب شد و دوباره این بنر در اقدامی تاسف بار توسط مسئولین دانشگاه آزاد قم جمع آوری شد و علت آن نیز سیاسی بودن نوشته عنوان شد در حالی که نوشته روی بنر برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب است.
 
نصب بنر در ورودی مسجد دانشگاه آزادقم و جمع آوری توسط مسئولین

اقدام تاسف بار دانشگاه آزاد قم در جمع آوری بنر عاشورایی


گرفتن مجوز برای نصب بنر عاشورایی

اقدام تاسف بار دانشگاه آزاد قم در جمع آوری بنر عاشورایی


نصب بنر عاشورایی در بخش کم رفت و آمد دانشگاه آزاد قم

اقدام تاسف بار دانشگاه آزاد قم در جمع آوری بنر عاشورایی

منبع: ایران روشن
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
چه طور یک برنامه تئاتر خیابانی و کنسرت باید از دهها نهاد دولتی و غیر دولتی و نهادهای غیر مربوط مدرسان حوزه و امام جماعات آن شهرها مجوز و اجازه گرفت!! ولی نصب بنر آن هم در دانشگاه مجوز نمیخواهد؟؟ مذهب گرایی دلیلی برای بی قانون کار کردن نمی باشد..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
روی بنر بهترین نوشته است نکنه بعضی ها دوست دارند دست در دست یزیدیان زمان بدهیم این همه کشورمان را در مقابل دشمنان کوچک کردن بس نیست دریک نشر دانشگاه عکس سر کرده ی منافقان را چاپ می کند ودر دانشگاه دیگر به بنری که بر رویش حرم امام حسین نقشه بسته بی احترام می کنند وان را جمع اوری می کنند کجایید سربازان گمنام امام زمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
از تمامیت خواهی این گروه خودخواهی همین بس که از جلو گیری توهین به سیاست خارجی دولت برآشفته می شوند و به دروغ و تحریف آن را بنرعاشورایی می نامند. براستی اینان با چنین گفتار و کردار خلاف عقل ، عرف ، شرع و ادبشان ، چقدر بر اسلام و قزآن و اهل بیت و عاشورا ظلم و ستم ، جور و جفا روا داشتند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار