با استعفای الهام ارجمند
زهرا نادری پس از استعفای الهام ارجمند به‌عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر قم انتخاب شد. وی در انتخابات سال 92 با 414 رأی اختلاف نسبت به نفر بیست و یکم به‌عنوان عضو علی‌البدل اول این شورا برگزیده‌شده بود.
کد خبر: ۳۱۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 17 October 2016
به گزارش تابناک قم، دویست و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم شامگاه یکشنبه در سالن جلسات این شورا برگزار شد که نسبت به جلسات گذشته این شورا با یک تغییر روبه‌رو بود.

در این جلسه، موضوع سوگند نخستین عضو علی البدل شورای اسلامی شهر قم که پس از استعفای الهام ارجمند، از سوی فرمانداری به عنوان جانشین او به شورا معرفی شده بود، دستورالعمل جلسه بود که رئیس شورای اسلامی شهر ضمن قدردانی از تلاش های خانم ارجمند در دوره عضویتش در شورا افزود: فرمانداری در تاریخ هفدهم مهرماه جاری، زهرا نادری را طی یک نامه رسمی به شورا معرفی کرد که امیدواریم نقش موثری را ایفا کند.

ولی الله بیاتی با بیان این که خانم ارجمند در کمیسیون فرهنگی، کمیته درمانی، سازمان زیباسازی و شهرداری منطقه سه عضو بود، از اعضاء خواست تا برای جانشینی خانم نادری در سمت هایی که خانم ارجمند در شورا داشته رای گیری انجام شود که با موافقت آنها نادری جایگزین ارجمند در سمت های مذکور شد.

با اضافه شدن نادری اعضای راه‌یافته به شورا از یک لیست واحد از 19 به 20 نفر ارتقاء پیدا کرد تا وزن جریان اصولگرایان پیش از پیش سنگین‌تر شود.

زهرا نادری در انتخابات سال 92 با 414 رأی اختلاف نسبت به نفر بیست و یکم به‌عنوان عضو علی‌البدل اول این شورا برگزیده‌شده بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار