بازیکن تیم فوتسال یاسین پیشرو خواستار حمایت مردم قم از تیم شهر خود و حضور پررنگ‌تر در سالن برگزاری مسابقات شد.
کد خبر: ۳۱۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 18 October 2016
به گزارش تابناک قم، میثم ایلانلو اظهار داشت: پیروزی برابر آذرخش هرمزگان، برد شیرینی بود و ما این پیروزی را در یک بازی درگیرانه به دست آوردیم و خوشحالم که تلاش‌هایم به ثمر نشست و این هم تیمی‌های من بودند که زحمات ما را تکمیل کرده و برای یاسین پیشرو گلزنی کردند.

وی افزود: تمریناتمان را پیش از سایر تیم‌های لیگ برتری آغاز کردیم و بدنسازی خوبی در فصل تعطیلی مسابقات داشتیم البته بازی‌های دوستانه زیادی نداشتیم اما خدا را شکر توانستیم خود را در شرایط مسابقه حفظ کنیم و هماهنگی تیم را بهبود بخشیدیم.

 بازیکن تیم فوتسال یاسین پیشرو گفت: در بازی با آذرخش می‌توانستیم حتی با پیروزی پرگل تری میدان را ترک کنیم اما در مجموع کسب این پیروزی روند صعودی تیم ما را تداوم بخشید و امیدوارم با همت اعضای تیم و باشگاه یاسین پیشرو، این شرایط خوب حفظ شود.

ایلانلو بیان داشت: وضعیت کفپوش سالن شهید حیدریان اخیرا کمی بهتر شده است البته سالن شهید حیدریان قم یکی از بهترین سالن‌های فوتسال ایران است که اگر به آن توجه بیشتری شود می‌تواند گل سرسبد همه سالن‌ها باشد و مسئولان نگاه ویژه‌ای به تجهیز و نوسازی این سالن داشته باشند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه اسقبال مردم از بازی ما برابر آذرخش در قم قابل توجه نبود درخواست می‌کنم مردم قم از نماینده فوتسال شهرشان حمایت کنند زیرا این تیم با حمایت مردم است که می‌تواند اقتدار خود را حفظ کند و نتایج خوبی کسب کند.

 بازیکن تیم فوتسال یاسین پیشروی قم تصریح کرد: حضور مردم در بازی‌های خانگی و حمایت از یاسین پیشرو برای همه ما اعم از مربی، بازیکن و مسئولان باشگاه دلگرمی است و وقتی سکوهای سالن را مملو از تماشاگر می‌بینیم انرژی دو چندانی داریم و امیدوارم در بازی‌های خانگی آینده استقبال بهتری از سوی مردم قم از تیم شهرشان شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار