معاون شهرداری قم:
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: بر اساس تعهدی که پیمانکار پروژه ۱۵ خرداد داده است اگر پروژه در زمان‌بندی مشخص‌شده به اتمام نرسد باید پروژه به شهرداری واگذار شود و در غیر این صورت از مجاری قانونی مباحث حقوقی پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۳۱۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 18 October 2016
به گزارش تابناک قم، علیرضا قاری قرآن صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه بررسی پروژه تقاطع 15 خرداد اظهار داشت: جلسه‌ای به‌منظور بررسی و پیگیری مشکلات این پروژه با برخی مدیران استان برگزار شد و تصمیماتی برای تعیین تکلیف این پروژه اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه پیمانکار پروژه تقاطع سه سطح 15 خرداد قرارگاه سازندگی قائم است و ملاحظاتی برای ورود به مباحث قراردادی آن وجود دارد خاطرنشان کرد: در این زمینه هماهنگی‌هایی با مدیران استان صورت گرفته است که تمامی مدیران استان بر بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه تأکید دارند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم ادامه داد: جلسه‌ای درباره پیگیری روند این پروژه با پیمانکار برگزارشده است که پیمانکار برنامه خود را برای ادامه کار در این پروژه اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه پیمانکار تأکید دارد که در زمان‌بندی مشخص و تا 10 آذر این پروژه را تکمیل خواهد کرد افزود: با توجه به پیشرفت پروژه و نوع اقدامات عمرانی قطعاً این امر تا تاریخ اعلام‌شده امکان‌پذیر نخواهد بود که شهرداری سعی دارد یا به پروژه ورود مستقیم کرده یا از طریق مسائل حقوقی مباحث این قرارداد را پیگیری کند.

قاری قرآن تصریح کرد: بر اساس تعهدی که پیمانکار داده است اگر پروژه در زمان‌بندی مشخص‌شده به اتمام نرسد باید پروژه به شهرداری واگذار شود و اگر این اتفاق نیفتد می‌توان از مجاری قانونی مباحث حقوقی را پیگیری کرد.

وی با انتقاد از نوع قرارداد این پروژه عنوان کرد: قراردادی که بین شهرداری و پیمانکار برای این پروژه منعقد شده به‌ طور کامل تهاتر ملکی بوده و پیمانکار باید به‌ تنهایی نقدینگی را تامین می‌کرده که با توجه به رکود در جامعه برای پیمانکار مشکلاتی در این زمینه به وجود آمده است.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم خاطرنشان کرد: عدم توانایی پشتیبانی مالی و برخی مسائل فنی و مدیریتی پیمانکار از عمده‌ترین مشکلات این پروژه به‌حساب می‌آید که تأثیراتی در کندی پروژه گذاشته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار