شهردار قم در دیدار با هیأت چینی مطرح کرد
شهردار قم از اهتمام جدی رئیس مجلس شورای اسلامی برای تکمیل پروژه مترو قم یاد کرد و گفت: با پیگیری‌های رئیس مجلس، وزیر اقتصاد نیز در سفر خود به چین مباحث مرتبط با پروژه مترو شهر قم را مورد تاکید قرار داده است.
کد خبر: ۳۱۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 25 October 2016
به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در دیدار با هیأت چینی نماینده شرکت نورینکو که در سالن جلسات دفتر شهردار قم انجام شد، با بیان اینکه بسترهای مطلوبی برای آغاز عملیات اجرایی و انجام مطالعات مورد نیاز پروژه خط B مترو شهری در قم فراهم‌سازی شده است، اظهار کرد: قم در شرایط ویژه‌ای قرار دارد به همین علت مورد توجه مسؤولان ملی بوده و بستر برای تکمیل پروژه‌های این شهر فراهم‌سازی شده است.

شهردار قم از اهتمام جدی رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به تکمیل پروژه مترو شهری قم یاد و تصریح کرد: با پیگیری‌های رئیس مجلس، وزیر اقتصاد نیز در سفر خود به چین مباحث مرتبط با پروژه مترو شهری قم را مورد تاکید قرار داده است.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه انتخاب شرکت نورینکو با دقت بسیاری انجام شده است، مطرح کرد: امیدواریم بتوانیم با این شرکت ارتباط مطلوبی داشته و در راستای پیشبرد اهداف پروژه مترو شهر قم گام‌های مورد نیاز را برداریم.

وی خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر افزایش کیفیت در مراحل مطالعاتی و اجرایی باید فاصله زمانی پیش‌بینی شده برای امضای قرارداد را کاهش دهیم تا بتوانیم در مدت کوتاه‌تری با امضای قرارداد به مراحل اجرایی این پروژه برسیم.

شهردار قم با اشاره به اینکه مسؤولان شهرداری قم مبنای مطالعاتی مورد نیاز را در اختیار شرکت نورینکو قرار می‌دهد، عنوان کرد: امیدواریم با تعامل مطلوب بتوانیم از ظرفیت‌های خود برای تدوین طرح‌های مطالعاتی استفاده کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار