تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در دیداری حساس از هفته هفتم مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با هدف کاهش فاصله خود با صدر جدول از مس سونگون‌ ورزقان پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۳۱۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵ 25 October 2016
به گزارش تابناک قم، شرایط ایده‌آل و مطلوبی که تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و مس سونگون ورزقان برای کسب عنوان قهرمانی هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دارند مهمترین دلیل حساسیت بالای مصاف رو در روی دو تیم در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال است.

رویارویی یاسین‌پیشرو قم و مس سونگون بعد از 9 ماه

آخرین بار که دو تیم یاسین‌پیشرو قم و مس سونگون ورزقان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در قم به مصاف یکدیگر رفتند بازی برگشت آنها در قم بود که باخت مسی‌ها در قم قهرمانی را از آنها گرفت و به همین دلیل نخستین مصاف آنها بعد از 9 ماه حساسیت بالایی دارد.

این دیدار در حالی به میزبانی نماینده فوتسال قم در ششمین روز آبان ماه برگزار می‌شود که از یک سو یاسین‌پیشرو و از سوی دیگر مس سونگون‌ ورزقان برای کاهش فاصله خود با تیم‌های اول و دوم جدول یعنی گیتی‌پسند اصفهان و حفاری اهواز تلاش می‌کند و از دیگر دلایل حساسیت‌های دیدار دو تیم از هفته هفتم بازی‌های لیگ هجدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور، از دست رفتن قهرمانی مسی‌ها در بازی برگشت دو تیم از فصل گذشته لیگ برتر در قم است.

قهرمانی از دست رفته مسی‌ها در قم

مس سونگون ورزقان فصل گذشته در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای انجام بازی برگشت خود در مقابل یاسین‌پیشرو به قم آمد و در حالی که با یک تساوی شانس اصلی کسب عنوان قهرمانی بود اما به نماینده قم باخت تا قهرمانی را به سادگی آب خوردن از دست بدهد.

براساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تمام بازی‌های هفته هفتم از بازی‌های هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال عصر ششمین روز آبان ماه در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد و حساس‌ترین بازی برای فوتسال‌دوستان قمی بین یاسین‌پیشرو قم و مس سونگون‌ ورزقان برگزار خواهد بود.

فاصله 5 امتیازی یاسین‌پیشرو قم با صدرنشین لیگ

بر همین اساس کمیته داوران فدراسیون فوتبال بهترین داوران خود را برای قضاوت این بازی‌ها از جمله دیدار تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و مس سونگون‌ ورزقان در هفته هفتم از بازی‌های هجدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور انتخاب کرده است.

یاسین‌پیشرو قم که هم اکنون در فاصله پنج امتیازی صدرنشین جدول رده‌بندی در مکان سوم مسابقات قرار دارد، بعد از کسب چهار پیروزی در دیدارهای قبل، در تلاش برای کسب پنجمین برد این فصل و رفتن به مکان دوم جدول رده‌بندی در خانه برابر حریف قدرتمند خود به میدان می‌رود.

در حالی که هفتمین هفته از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور همزمان با برگزاری هفت بازی در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم قرار است در چهارمین دیدار خانگی خود مقابل تیم فوتسال مس سونگون‌ ورزقان قرار بگیرد.                                                          

چهارمین مسابقه خانگی شاگردان حیدریان برابر مس سونگون

دیدار یاسین‌پیشرو قم و مس سونگون‌ ورزقان از ساعت 17 عصر روز پنجشنبه هفته جاری به میزبانی نماینده فوتسال استان قم در سالن دو هزار نفری این شهر برگزار می‌شود و تیم یاسین‌پیشرو قم که از دیدارهای قبلی خود یعنی از 6 مسابقه 13 امتیاز کسب کرده، در صورت کسب پیروزی و توقف احتمالی گیتی‌پسند اصفهان در میهمانی تیم فوتسال فرش‌آراء مشهد، فاصله خود را با این تیم کم می‌کند.

فوتسالیست‌های تیم یاسین‌پیشرو قم در 6 هفته قبلی سه بازی خانگی انجام داده‌اند که در نخستین هفته این بازی‌‌ها میزبان تیم فرش‌آراء مشهد مقدس بودند که در پایان با تساوی دو بر دو در سالن شهید حیدریان قم و در حضور طرفداران و هواداران خود متوقف شدند، اما دیدارهای هفته‌های سوم و پنجم را ابتدا دو بر یک از دانشگاه آزاد اسلامی تهران و سپس پنج بر یک از تیم آذرخش هرمزگان بردند.

برتری یاسین‌پیشرو برابر دانشگاه آزاد و آذرخش بندرعباس در قم

نماینده فوتسال قم در سه بازی خارج از خانه نیز ابتدا در هفته دوم با نتیجه دو بر یک میزبان خود تیم مقاومت البرز با شکست داد، در هفته چهارم در میهمانی شهروند ساری به نخستین باخت این فصل تن داد و در هفته ششم نیز در میهمانی تیم لبنیات ارژن فارس چهار بر سه پیروز شد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های هجدهمین لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته ششم، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم با کسب 13 امتیاز در بین تیم‌های نیمه بالا و مدعی لیگ در مکان سوم ایستاده است، گیتی‌پسند اصفهان با 18 امتیاز در صدر جای دارد و حفاری اهواز با امتیازی مشابه یاسین‌پیشرو اما با تفاضل گل بهتر دوم است.

زمان اندک برای تشکیل یاسین‌پیشرو قم پیش از آغاز لیگ هجدهم

مهدی رضایی مدیر تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس راجع به وضعیت این تیم اظهار کرد: در شروع لیگ امسال با توجه به اینکه زمان کافی برای بستن تیم نبود، بازیکنان زیادی از تیم جدا شده بودند و در واقع برای همراهی تیم یاسین‌پیشرو نوعی عدم اعتماد وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: کادر فنی جوان خرده می‌گرفتند، مشکلات بی‌اخلاقی و حاشیه‌هایی که بود و همیشگی رواج داشت و بازیکنان خوبی که دیگر تیم‌ها جذب کرده بودند از یک سو و کارشکنی‌های عوامل داخلی که اجازه ورود را به کسان دیگر نمی‌دادند، همچنین بحران اقتصادی در کل ورزش، عدم حمایت شایسته، نبود پخش مستقیم بازی‌ها از سوی دیگر، یاس و ناامیدی را بیشتر در تیم ایجاد کرده بود.

توان بالای مدیریتی و رفاقت عامل موفقیت یاسین‌پیشرو قم

مدیر تیم فوتسال یاسین‌پیشرو تصریح کرد: ولی با توکل بر خدا، حفظ و جذب بازیکنان جوان و با انگیزه، تلاش بسیار خوب و توان بالای مدیریتی و سرپرستی با استفاده از اهرم رفاقت بین مجموعه کادر و بازیکنان، حمایت منطقی مدیریت به شکل منظم نه بریز و بپاش و دور کردن تیم از مسائل حاشیه‌ای به تیم کمک کرد که شکل واقعی به خود بگیرد.

وی بیان کرد: از سوی دیگر انجام تمرینات خوب و بی سر و صدا و همچنین دور بودن از فضای مصاحبه‌ها و تبلیغات جنجالی، بی‌ریا و بدون غرور کارکردن، در واقع یک مدل جدید از تیم‌داری اخلاق‌مدارانه و قراردادن یک چهره فنی و اخلاقی به نام محمدحسن انصاری‌فر و مدیر جوان و پرکاری همانند علی رحمانی و درایت دکتر حسینی همگی منجر به نتایج مثبت تیم یاسین‌پیشرو شد.

رضایی تاکید کرد: انتظار برای تحقق تمام این اتفاقات شاید در ابتدای فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یک ریسک بود ولی خدا را شکر اجرای این مدل تیم‌داری، موفقیت‌های کنونی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم را در پی داشته است و تلاش می‌کنیم تداوم داشته باشد.

فوتسال ایران از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی به یاسین‌پیشرو احترام می‌گذارد

وی خاطرنشان کرد: هر چند هنوز در آغاز راه و شروع کار هستیم و شاید در این مسیر باخت و ناکامی در ادامه بازی‌های هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در کار باشد اما نفس کار مجموعه یاسین‌پیشرو در فصل 1395 لیگ برتر فوتسال مثبت و ارزشمند بوده است.

مدیر تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم عنوان کرد: شاید هدف قهرمانی نبوده اما بی‌شک فوتسال ایران به عنوان دارنده رتبه سوم جام جهانی 2016 به تیم فوتسال یاسین پیشرو قم هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی احترام می‌گذارد و این برای برای مجموعه یاسین‌پیشرو یک موفقیت بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در ادامه بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال، این روند با حضور حداکثری مردم عاشق فوتسال در قم و حمایت بی‌دریغ طرفداران و علاقه‌مندان به این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر شاهد موفقیت‌های بیشتر تیم یاسین‌پیشرو قم باشیم، ضمن اینکه جا دارد از مدیریت و کادر فنی تیم به ویژه بازیکنان بزرگ یاسین‌پیشرو، تدارکات و تمام عوامل کمال تشکر را داشته باشم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار