قائم‌مقام شهردار قم مطرح کرد
قائم‌مقام شهردار قم گفت: امامزاده جمال‌الدین در تقاطع خرمشهر فضای خوبی برای استقرار زائرین است و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار سازمان برنامه و بودجه و ۷۰۰ میلیون تومان شهرداری اختصاص داده تا مجموعه امامزاده و ورودی آن به طور کامل ساماندهی شود.
کد خبر: ۳۱۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸ 25 October 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم معتمدی در جلسه تعاملی نیروی انتظامی با مدیران شهرداری که با حضور استاندار قم در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به مشکلات اسکانی که در زمان حضور زائران در شهر قم به وجود می‌آید، اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی زائران به صورت شبانه وارد شهر می‌شوند و تا زمانی که فضایی برای اسکان فراهم کنند مجبور به استقرار در فضاهای نامناسبی از جمله محدوده اطراف حرم هستند باید تدبیری برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

قائم‌مقام شهردار قم با تاکید بر اینکه در حال اتخاذ تدابیری برای پیش‌بینی فضاهای جایگزین در ورودی‌های شهر برای استقرار زائرین هستیم، خاطرنشان کرد: امامزاده جمال‌الدین در ورودی اراک فضای خوبی برای استقرار زائرین است که در این راستا 350 میلیون تومان سازمان برنامه و بودجه و 700 میلیون تومان شهرداری اختصاص داده تا مجموعه امامزاده و ورودی آن به طور کامل ساماندهی شود.

معتمدی افزود: سعی داریم تا پایان سال این پروژه را تکمیل کنیم تا مسافران با حضور در این مکان، ضمن استقرار و اسکان اضطراری بتوانند خدمات ضروری را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه 50 فضای اسکان نیز برای زائرین در این محوطه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: سعی داریم با بهسازی امکانات و خدمات این مجموعه شاهد بهره‌مندی زائرین از این فضا باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار