11 بازیکن تیم صبای قم برای رویارویی با تیم مس رفسنجان در دومین هفته از فصل جاری رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور معرفی شدند.
کد خبر: ۳۱۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴ 25 October 2016
به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته دوم از فصل جاری رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور امروز سه‌شنبه چهارم آبان ماه برگزار می‌شود و تیم‌ها در گروه‌های مختلف مقدماتی برابر یکدیگر به میدان خواهند رفت.

تیم فوتبال جوانان صبای قم بعد از نتیجه بسیار خوبی که در هفته نخست مسابقات در میهمانی تیم پدیده اصفهان کسب کرد، اکنون با روحیه‌ای بسیار مطلوب از برد خارج از خانه هفته قبل گام به میدان مسابقه با مس رفسنجان می‌گذارد تا بخت خود را برای کسب دومین برد این فصل بیازماید.

بازی‌های فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی امروز وارد هفته دوم از نیم‌ فصل نخست مرحله گروهی خود می‌شود که مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان ایران، رقابت برای دستیابی به جواز راهیابی به دسته بالاتر را جدی‌تر می‌گیرند تا ابتدا از مرحله مقدماتی بالا بروند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم که در سال جاری چهارمین فصل حضور خود در رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های ایران را پیش‌رو دارد، با انگیزه برای راهیابی به لیگ برتر با بهره‌گیری از دانش و تجربه مربیان بومی و همچنین به‌کارگیری نخبه‌ها و بازیکنان مستعد فوتبال قم برابر حریفان قرار می‌گیرد.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم در نخستین هفته رقابت‌ها در میهمانی تیم فوتبال پدیده اصفهان عملکرد بسیار خوبی داشتند و با اجرای به موقع تدابیر و خواسته‌های کادر فنی خود در هر نیمه یک گل به ثمر رساندند تا از سفر به دیار نصف جهان با سه امتیاز شیرین و خاطره‌ای خوش به قم بازگردند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم امسال در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با سرمربیگری داود عاصم‌آبادی مربی فصل گذشته خود به مصاف حریفان می‌رود و امروز در مقابل تیمی قرار می‌گیرد که در هفته نخست بازی‌ها برابر حریف خود نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرده است.

در حالی که هفته نخست مرحله گروهی لیگ امسال با برتری دو بر صفر صبای قم در میهمانی تیم پدیده اصفهان همراه بود، اما تیم فوتبال جوانان صنعت مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان میزبان فجر شهید سپاسی شیراز بود و با این تیم به تساوی رسید.

این مسابقه که با قضاوت داورانی از استان خراسان‌جنوبی برگزار شد پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی پرگل دو بر دو انجامید و گل‌های مس رفسنجان را ابوالفضل آذرنگ در دقیقه 20 و محمد صفری در دقیقه 37 به ثمر رساندند تا مسی‌ها از بازی قبل تنها یک امتیاز کسب کرده باشند.

امروز نوبت به مصاف مسی‌ها با تیم فوتبال جوانان صبای قم رسیده است و صبا در نخستین دیدار خانگی خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور از ساعت 15:15 دقیقه در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم جوانان مس رفسنجان صف‌آرایی می‌کند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم در حالی گام به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور می‌گذارد که رقابت‌های لیگ دسته اول جوانان امسال با رقابت 24 تیم به انجام می‌رسد و‌ تیم‌های شرکت‌کننده در بازی‌های این فصل در چهار گروه 6 تیمی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در سازمان لیگ فوتبال ایران، تیم فوتبال جوانان صبای قم در مرحله گروهی فصل جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر جوانان با تیم‌های جوانان شهرداری اراک، مس رفسنجان، فجر شهید سپاسی شیراز، مس رفسنجان و شهید وفایی شیراز همگروه شده است.

صبای قم بعد از بازی هفته نخست لیگ امسال با تیم مس رفسنجان در روز 28 مهر ماه، دومین مسابقه خود را در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی این بازی‌ها از ساعت 15:15 دقیقه عصر روز سه‌شنبه چهارم آبان ماه در ورزشگاه شهید حیدریان قم پذیرای تیم مس رفسنجان خواهند بود.

با تصمیم کادر فنی تیم جوانان صبای قم این تیم امروز در برابر تیم مس رفسنجان از حسن عزیزی به عنوان دروازبان، امیرحسین مثنایی، ابوالفضل مرادی، میثم مهری و فردین قلی‌نیا داودی به عنوان مدافع، حسین توکلی، محمد میرزا حسین، محسن آزادیان و حمید صفرزاده به عنوان هافبک و رضا شکری و ابوالفضل برجی به عنوان مهاجم در ترکیب اصلی خود بهره خواهد برد.

همچنین روی نیمکت تیم فوتبال جوانان صبای قم مهدی مرادی، محمد احمدی، محمدرضا نصیری، حمید سلمانیان، ابوالفضل باباخانی، محمدعبدالهی و محمد یوسفی حضور دارند تا در صورت صلاحدید کادر فنی تیم خود در مقابل مس رفسنجان به میدان بروند، ضمن اینکه در کادر این تیم مدیر تیم اصغر زرگر، سرمربی داود عاصم‌آبادی و مربیان این تیم مسعود خسروی، مجید کمیجانی و سیدجواد طباطبایی هستند و تدارکات این تیم را صفرعلی زنجیرانی بر عهده دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار