رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند سارقان داخل خودرو و 48 فقره انواع سرقت توسط این باند در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ 25 October 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی در تشریح این خبر اظهار کرد: احدی از ماموران کلانتری 25 قم حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی یک نفر از سارقان موتورسیکلت که چند روز قبل حین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت، دستگیر شده بود را در حال پرسه‌زنی شناسایی کرد.

وی افزود: مأمور وظیفه شناس وی را تعقیب و با یک اقدام غافلگیرانه متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کرد.

کرمی ادامه داد: ماموران در ادامه با انجام یکسری تحقیقات سه نفر از اعضای این باند که همگی سابقه دار بودند را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: ماموران پرونده را برای انجام تحقیقات تخصصی‌تر  به پلیس آگاهی استان ارسال که با انجام تحقیقات فنی و پلیسی توسط کارآگاهان این پلیس، متهمان تاکنون به 6 فقره سرقت خودرو پراید، سرقت یک دستگاه خودرو پراید یشمی از یکی از استان‌های شمالی کشور و رها کردن آن در سطح استان، با استفاده از سوئیچ یدکی، سرقت تعداد هفت دستگاه موتورسیکلت با شیوه یکسره کردن، سرقت 35 فقره محتویات داخل خودرو (مجموعاً 48 فقره انواع سرقت) با استفاده از سوئیچ یدکی به منظور باز کردن درب خودروهای پراید مدل پایین معترف شدند.

کرمی در پایان بیان کرد: در این رابطه پنج نفر از مال‌خران نیز شناسایی و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار