مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با روحیه ایثار و شهادت مایه عزت، امنیت و آرامش کشور هستند، گفت:از مجموع شهدای مدفون در استان، 13 شهید ایرانی و 205 نفر از شهدای تیپ فاطمیون و زینبیون هستند.
کد خبر: ۳۱۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 26 October 2016
به گزارش تابناک قم، سردار سید جواد هاشمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم افزود: در این سالها 218 شهید مدافع حرم به شهادت رسیدند،این عزیزان برای دفاع از آرمانها و مقابله با ترویست های جنایت کار  و مقابله با اسلام آمریکایی به پا خاستند و از امنیت کشور دفاع کردند و جان خویش را در راه دفاع از حریم اسلام و حرم اهل بیت(ع) فدا نمودند.  

وی اضافه کرد: پیکر مطهر شهید مالامیری و چند شهید مدافع حرم بازنگشت و سنگ یادبودی برایشان در قطعه شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) و علی بن جعفر (ع) نصب گردید. 

 وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم در عین مظلومیت فراتر از مرزهای جغرافیایی به دفاع از اسلام در کشورهای اسلامی برخاستند و فریاد هیهات من الذله را فریاد زدند تا حق را از باطل جدا کنند و به دفاع از اسلام راستین و مسلمانان بپردازند و نیرنگ و حیله دیگری از دشمنان اسلام را دفع نمایند. 

هاشمی تاکید کرد: داعش دست نشانده و مزدور رژیم های غربی است، لذا با وجود این همه جنایت وحشیانه از این گروه تروریستی حمایت دارند تا دولتهای دست نشانده خود را مستقر سازند و از موجودیت صهیونیست جنایتکار دفاع کنند. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار