رئیس هیأت کشتی استان قم گفت: کشتی‌گیر با تجربه رشته فرنگی امروز در ترکیب تیم کشورمان راهی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان شد.
کد خبر: ۳۱۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 26 October 2016
به گزارش تابناک قم، محسن حلوایی اظهار کرد: دوازدهمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی دانشجویان جهان به میزبانی کشور ترکیه برگزار می‌شود و جمعی از بهترین‌های کشتی کشورمان در ترکیب هر دو تیم آزاد و فرنگی این رقابت‌ها به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: رقابت‌های کشتی قهرمانی دانشجویان جهان طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسؤولان برگزاری این پیکارها ابتدا در رشته کشتی آزاد آغاز شد و اعضای تیم اعزامی کشورمان عملکرد بسیار خوبی در این مسابقات داشتند و بعد از آن نوبت به درخشش فرنگی‌کاران می‌رسد.

رئیس هیأت کشتی استان قم بیان کرد: این دوازدهمین دوره رقابت‌های کشتی قهرمانی دانشجویان جهان است که در کشور ترکیه به انجام می‌رسد و بعد از پایان رقابت‌ کشتی‌گیران آزادکار نوبت به حضور تیم کشتی فرنگی دانشجویان ایران می‌رسد که امروز عازم این پیکارها شد.

وی با بیان اینکه شهر کروم ترکیه میزبانی از کشتی‌گیران و تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات را بر عهده دارد، ابراز کرد: تیم کشتی فرنگی دانشجویان ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی ترکیه بامداد امروز تهران را به مقصد کروم ترکیه ترک کرد در حالی که یکی از اعضای این تیم علی زینتی‌رفاه نماینده هیأت کشتی استان قم است.

حلوایی اضافه کرد: تیم کشتی فرنگی دانشجویان ایران به منظور شرکت در دوازدهمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی دانشجویان قهرمانی جهان در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم راهی این رقابت‌ها شد، در حالی که نماینده قم در وزن 80 کیلوگرم به میدان می‌رود.

وی افزود: در وزن 59 کیلوگرم فرشاد عیسوند عضو تیم ایران در این رقابت‌ها محسوب می‌شود، در وزن 66 کیلوگرم محمدرضا گرایی برابر حریفان به روی تشک می‌رود و در وزن 71 کیلوگرم برومند اصلان قره‌داغی با حریفان خود برای کسب مدال به رقابت خواهد پرداخت.

رئیس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم تیم ایران در این مسابقات رسول گرمسیری است، یاد آور شد: در وزن 80 کیلوگرم نماینده کشتی قم یعنی علی زینتی‌رفاه به عنوان یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال از این رقابت‌ها، با حریفان سرشاخ می‌شود.

وی عنوان کرد: نماینده تیم کشتی فرنگی دانشجویان ایران در مسابقات جهانی 2016 به میزبانی شهر کروم ترکیه در وزن 85 کیلوگرم سامان عزیزی است، ضمن اینکه در وزن 98 کیلوگرم مجید علیاری و در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی‌منجزی با حریفان پیکار می‌کنند.

حلوایی با بیان اینکه این تیم را سیدحسین مرعشیان به عنوان سرمربی هدایت می‌کند، در پایان اظهار کرد: همچنین دکتر بهمن میرزایی و سلیمان خمسی به عنوان مربی در کادر این تیم حضور دارند و طبق برنامه، دوازدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان جهان از چهارم آبان ماه آغاز شده و تا نهم این ماه در شهر کروم کشور ترکیه برترین‌های سال 2016 را معرفی خواهد کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار