در هفته دهم لیگ برتر فوتبال
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی تیم قضاوت کننده مسابقه حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و پدیده خراسان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.
کد خبر: ۳۱۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 26 October 2016
به گزارش تابناک قم، در حالی که سومین تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در راه است و تیم‌ها بعد از هفته دهم بار دیگر به مدت حدود یک ماه به استراحت اجباری می‌روند، به همین دلیل مسابقات این هفته از حساسیت بالایی برخوردار شده است.

در این میان برخی تیم‌ها در بالای جدول رده‌بندی برای تحکیم جایگاه خود در مسیر کسب عنوان قهرمانی و به دست آوردن سهمیه فوتبال ایران در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا تلاش می‌کنند و بعضی از تیم‌ها نیز در نیمه پائین جدول برای فرار از قعرنشینی و کاندیداتوری سقوط در تلاش هستند.

با این شرایط بازی‌های هفته دهم رقابت‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته نخست آبان ماه و پیش از تعطیلی مجدد مسابقات، از روز پنجشنبه ششم آبان با انجام در شهرهای تبریز، تهران، اهواز و قم با انجام پنج مسابقه حساس آغاز می‌شود.

در این میان برای علاقمندان به فوتبال در قم و همچنین طرفداران تیم صبا، مهمترین مسابقه هفته دهم از نیم‌فصل نخست لیگ شانزدهم بین‌ تیم‌های فوتبال صبای قم و پدیده خراسان انجام می‌شود، مسابقه‌ای که به عنوان جدال تیم‌های پائین جدولی از آن یاد می‌شود.

تیم‌های فوتبال صبای قم و پدیده خراسان در هفته‌ای با یکدیگر رو به رو می‌شوند که فاصله آنها در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تنها یک امتیاز است و پیروزی در این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است.

پدیده خراسان در حال حاضر با کسب هشت امتیاز تیم رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ شانزدهم محسوب می‌شود، در حالی که صبای قم با کسب 9 امتیاز از 9 مسابقه قبلی در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی ایستاده و از مشهدی‌ها تنها یک امتیاز بیشتر دارد و به امید کسب بهترین نتیجه گام به این دیدار می‌گذارد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز با توجه به قضاوت‌های اشتباه داوران در دو دیدار هفته‌های ششم و نهم صبا با سیاه‌جامگان و گسترش‌فولاد تبریز، این بار یکی از بهترین داوران حال حاضر فوتبال کشور را به عنوان قاضی دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پدیده خراسان انتخاب کرده است و این داور کسی نیست جز تورج‌ حق‌وردی که با 44 سال سن از تجربیات زیادی برخوردار است.

داور این مسابقه حساس اهل تهران و متولد هفدهمین روز دی‌ ماه سال 1351 است و در هفته دهم از نیم فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به کمک رحیم شاهین و حمزه علی‌سلیمی دیدار صبای قم و پدیده خراسان را قضاوت خواهد کرد.

همچنین داور ذخیره دیدار تیم‌های دوازدهم و پانزدهم جدول رده‌بندی فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ایستگاه دهم وحید کاظمی است، در حالی که ابوطالب طاهریان از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان ناظر داوری این دیدار معرفی شده است.

تورج حق‌وردی راس ساعت 16:45 دقیقه عصر روز پنجشنبه ششم آبان‌ماه در حضور تماشاگران علاقمند به فوتبال در قم،‌سوت آغاز دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پدیده خراسان را در ورزشگاه یادگار امام قم به صدا در خواهد آورد و شاگردان عبدالصمد مرفاوی و رضا مهاجری در مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار