به منظور دیدار با علما و مراجع تقلید
به نظر می‌آید در پیش بودن اربعین حسینی و حضور میلیونی زائران ایرانی در کشور عراق و همچنین تحولات اخیر در منطقه محورهای دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی در این سفر باشد. تمامی دیدارهای وی بدون حضور خبرنگاران و به‌صورت خصوصی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 26 October 2016
به گزارش تابناک قم، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی فردا پنج‌شنبه به شهر قم سفر می‌کند و طی دو روز با تعدادی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دیدار با آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی، صافی گلپایگانی، موسوی اردبیلی، شبیری زنجانی، علوی گرگانی و وحید خراسانی از جمله برنامه‌های اعلام شده دبیر شورای عالی امنیت ملی در قم است.

همچنین دریادار شمخانی با حجت الاسلام سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران هم دیدار و گفتگو خواهد داشت.

حضور در بارگاه ملکوتی حرم حضرت معصومه(س) و دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س) از دیگر برنامه‌های حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی در قم است.

حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه از دیگر برنامه دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور در قم است.

یادآور می‌شود بر اساس اعلام صورت گرفته دیدارهای شمخانی با مراجع و علما به‌صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.

به نظر می‌آید در پیش بودن اربعین حسینی و حضور میلیونی زائران ایرانی در کشور عراق و همچنین تحولات اخیر در منطقه محورهای دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی در این سفر باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار