مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم:
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: داوران لیگ برتر با اشتباهات واضح خود چهار امتیاز از تیم صبای قم گرفته‌اند وگرنه صبا باید بین پنج تیم بالای جدول باشد.
کد خبر: ۳۱۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 27 October 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا کشوری‌فرد اظهار کرد: تمام فکر و ذکر ما این است که بتوانیم موانع و مشکلات مختلف را کنار زده و از هر نظیر تیم را به خوبی مدیریت کنیم اما واقعا نمی‌دانیم با اشتباهات داوری چه کنیم؟ واقعا شرایط سخت شده است.

وی ادامه داد: گواه من اشتباهاتی است که در بازی‌های هفته‌های ششم و نهم لیگ برتر رخ داده و به راحتی چهار امتیاز را از تیم صبای قم گرفته است در حالی که صبا را از دو پیروزی مسلم محروم کرده و از 6 امتیاز این دو مسابقه تنها دو امتیاز نصیب تیم صبای قم شده است.

کشوری‌فرد تصریح کرد: در دیدار هفته ششم لیگ برتر مقابل سیاه‌جامگان خراسان در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد، کمک‌داور پرچم اشتباه زد و گل صحیح غلامرضا عنایتی را مردود اعلام کرد و در ثانیه‌های تلف شده بازی در حالی که ما سه امتیاز را گرفته بودیم با یک اشتباه دیگر، گل مردود تیم سیاه‌جامگان پذیرفته شد و بازی به تساوی رسید.

کشوری‌فرد ابراز کرد: ما به حساب این می‌گذاریم که داوری جزیی از فوتبال است اما واقعا تحمل این شرایط سخت است، زیرا بعد از بازی با سیاه‌جامگان باز هم اشتباه داوری به ضرر ما شد و در دیدار هفته نهم لیگ برتر که تیم ما در خانه میزبان تیم گسترش‌فولاد تبریز بود، گلی که میرهانی هاشمی در دقیقه 42 به ثمر رساند توسط کمک‌داور باز هم مردود اعلام شد.

وی بیان کرد: کارشناسان اشتباهات داور و کمک داوران دو مسابقه صبای قم با سیاه‌جامگان و گسترش‌فولاد تبریز را تایید کردند و در حالی که ما اکنون باید با 13 امتیاز یکی از پنج تیم بالای جدول رده‌بندی باشیم، متاسفانه به دلیل اینکه چهار امتیاز را با اشتباهات داوری از دست داده‌ایم، در مکان دوازدهم جدول هستیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، تصریح کرد: نمی‌دانم باز هم اشتباهات داوری در بازی‌های آینده سراغ تیم ما می‌آید یا نه؟ اما از کمیته داوران می‌خواهم که در این زمینه مدیریت قوی‌تری انجام بدهد تا نه تنها تیم ما بلکه دیگر تیم‌ها هم از اشتباهات داوری آسیب نبینند.

وی تاکید کرد: شرایط تیم ما در جدول رده‌بندی فوق‌العاده حساس است و امیدوارم کمیته داوران نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشد زیرا به سختی دیگر موانع و مشکلات را برطرف می‌کنیم و امیدوارم از این هفته که با پدیده بازی داریم شرایط بهتر شود و تیم یک نتیجه خوب بگیرد تا موقعیت خود را در جدول بهتر کنیم.

تیم صبای قم در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم با تیم گسترش‌فولاد تبریز به تساوی بدون گل دست یافت و در هفته دهم بازی‌های جام خلیج‌فارس نیز روز پنجشنبه ششم آبان‌ ماه در قم میزبان تیم پدیده خراسان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار