در گردهمایی یاوران رسانه‌ای اربعین تأکید شد؛
مدیر کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی ستاد مرکزی اربعین کشور گفت: فعالان رسانه‌ای باید در برابر بایکوت خبری رسانه‌های بیگانگان عظمت اربعین را به سراسر جهان انعکاس دهند.
کد خبر: ۳۱۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 27 October 2016
به گزارش تابناک قم، سید داود موسوی ظهر پنج‌شنبه در گردهمایی «یاوران رسانه‌ای اربعین» که در اردوگاه یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی ستاد مرکزی اربعین بر عهده رسانه ملی است، افزود: این کمیته ۱۰ کارگروه دارد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های فرهنگی در آن عضویت دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان امسال برای اربعین برنامه ویژه‌ای دارند، افزود: ما باید ببینیم تا چه اندازه توانسته‌ایم عظمت اربعین را منعکس کنیم و به تصویر بکشیم.

مدیرکل اخبار استان‌های صدا و سیما ادامه داد: فعالان رسانه‌ای رسالت خطیری بر عهده دارند چرا که باید در برابر بایکوت خبری رسانه‌های بیگانگان وظیفه انعکاس این حرکت عظمت اربعین را به خوبی انعکاس دهند.

وی افزود: برای ارسال تصاویر اربعین به شبکه‌های مختلف داخلی در عراق اقدامات مناسبی صورت گرفته تا تصاویر زنده اربعین را منعکس کنند.

موسوی ادامه داد: برنامه داریم تا خبرنگارانی از سایر کشورهای دنیا برای انعکاس این عظمت اعزام کنیم هر چند که در این زمینه محدودیت‌هایی وجود دارد.

وی تصریح کرد: رسانه‌های عربی امسال به شدت علیه اربعین جوسازی خواهند کرد که فعالان رسانه‌ای باید از ۹ تا ۲۰ صفر وظیفه اطلاع رسانی خود را انجام دهند.

مدیر کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی ستاد مرکزی اربعین افزود: کار رسانه‌ای برای اربعین دشوار است و امسال خبرنگاران با یک زاویه جدید تلاش کنند تا عظمت اربعین را انعکاس دهند.

وی بیان داشت: در مسیر پیاده روی و در سه مرز شلمچه، چزابه و مهران قرارگاه رسانه‌ای دایر می‌شود و همه امکانات برای استفاده از ظرفیت خبرنگاران در رسانه ملی فراهم است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار