آیت‌الله نوری همدانی:
یکی از مراجع تقلید گفت: آل‌سعود با اینکه داعیه‌دار اسلام است، تروریست پرور بوده و تمام توان و امکانات خود را برای تقویت داعش و تکفیری‌ها به کار گرفته است.
کد خبر: ۳۱۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶ 27 October 2016
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار با دمیر حضرت محی‌الدین معاون اول شورای مفتیان روسیه، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع)، شناخت زمان برای مسلمانان را امری ضروری دانست و اظهار کرد: با شناخت زمان شناخت دوستان، حوادث، افراد متحد با اسلام و اهل زمان میسر می‌شود.

وی با اشاره به مقاومت ملت روسیه در مقابل صهیونیست‌ها و آمریکا‌یی‌ها خاطرنشان کرد: همه از کشور سوریه حمایت می‌کنیم و باید برای حفظ مقاومت این ملت که در صف اسلام است، تلاش کرد.

این مرجع تقلید با اشاره به اثرات پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد جبهه اسلام در مقابل جبهه آمریکا، صهیونیست‌ها و آل‌سعود تصریح کرد: با پیروزی انقلاب نظام قدرتمند اسلامی شکل گرفت و آزادی و عزت را برای مردم به ارمغان آورد.

وی با تأکید بر اینکه مسلمانان با پیروزی انقلاب اسلامی به رهایی از یوغ استکبار امیدوار شدند، گفت: به همین خاطر است که صهیونیست‌ها، غرب و آل‌سعود به طور مداوم علیه مسلمانان دسیسه کرده و در مقابل آن‌ها صف‌بندی کرده‌اند.

آیت‌الله نوری همدانی تشکیل داعش و جبهه تکفیری‌ها را دسیسه غرب برای ایجاد نفاق و نابود کردن مسلمانان دانست و افزود: با تمام دسیسه‌ها و مشکلات موجود نظام اسلامی با تمام توان به راه خود ادامه خواهد داد هر چند دشمن با تبلیغ ایران هراسی به دنبال تضعیف نظام است.

وی ضمن ابراز خرسندی از وحدت ایران و روسیه گفت: آل‌سعود با اینکه داعیه‌دار اسلام است، تروریست پرور بوده و تمام توان و امکانات خود را برای تقویت داعش و تکفیری‌ها به کار گرفته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار