آیت‌الله جوادی آملی:
یکی از مراجع تقلید با اشاره به ضرورت حل مشکلات اقتصادی کشور با تکیه بر اقتصاد مقاومتی گفت: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی، نظام بانکی با مبانی اسلامی تطبیق داده شده و منابع به سمت تولید سوق داده شود.
کد خبر: ۳۱۹۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹ 27 October 2016
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه قرآن کریم در ابعاد بومی، ملی، منطقه‌ای و جهانی دارای پیام است، اظهار کرد: قرآن کریم در عین اینکه به مسلمانان و اهل ایمان توجه داشته است، به هدایت اخلاقی و معنوی اهل کتاب و حتی کفار نیز توجه کرده است.

وی با اشاره به اینکه پیام امام حسین(ع) نیز به عنوان قرآن ناطق دارای چنین ماهیتی است و ابعاد بومی، منطقه‌ای و جهانی دارد، بیان کرد: امروز هم شاهد هستیم که پیام عاشورا در عرصه‌های مختلف اثرگذار است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید در کنار بعد سخت امنیت، به امنیت در ابعاد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی توجه شود، تصریح کرد: یکی از مسائلی که موجب خدشه دار شدن امنیت و لرزان شدن باورهای جامعه می‌شود، دروغ است.

وی با اشاره به اینکه برخی از رسانه‌ها بدون توجه به آثار سوء امنیتی، حقایق مسلم را کتمان کرده و با رویکردهای سیاسی و وارونه‌نگاری مسائل را منعکس می‌کنند تصریح کرد: چنین اقداماتی مصداق بارز جاهلیت به شمار می‌رود.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به ضرورت حل مشکلات اقتصادی کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی را اقدامی راهبردی و علمی در این مسیر دانست و خاطرنشان کرد: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی نظام بانکی با مبانی اسلامی تطبیق داده شده و منابع به سمت تولید سوق داده شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار