صبای قم نخستین شکست خانگی را تجربه کرد
دیدار تیم های فوتبال صبای قم و پدیده مشهد در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه سه بر دو به سود تیم پدیده مشهد به پایان رسید. این بازی با حضور تعداد بسیار اندک تماشاگران در ورزشگاه یادگارم امام راحل قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۵ 28 October 2016
به گزارش تابناک قم، دیدار صبای قم و پدیده مشهد در چارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد که این مسابقه در پایان با پیروزی 3 بر 2 تیم مشهدی همراه بود.

محسن یوسفی در دقیقه 18، مهرداد کفشگری در دقیقه 59 از روی نقطه پنالتی و یونس شاکری در دقیقه 85 برای پدیده و احمد حسن‌زاده در دقیقه 81 از روی نقطه پنالتی و کیوان امرایی در دقیقه 4+90 برای صبا گلزنی کردند. رضا عنایتی هم در دقیقه 42 یک پنالتی را برای صبا از دست داد.

در این بازی که با حضور تعداد بسیار اندک تماشاگران در ورزشگاه یادگارم امام راحل قم برگزار شد، مهرداد کفشگری، حسین زامهران، ابوالحسن جعفری از پدیده و هاشم بیک‌زاده از صبا از سوی تورج حق‌وردی داور این بازی با کارت زرد جریمه شدند.

در این بازی عبدالصمد مرفای سرمربی صبای قم حامد لک را درون دروازه قرار داد و میرهانی هاشمی، هاشم بیک زاده، قاسم دهنوی، داوود بهادری، مهران امیری، سید مهدی حسینی، کیوان امرایی، سید علی فاطمی، رضا عنایتی و احمد حسن زاده را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد. 

در سوی دیگر محمدرضا مهاجری سرمربی پدیده مشهد مجتبی روشنگر را به عنوان دروازه بان و فریبرز گرامی، محمدحسین مرادمند، سید عبدالله حسینی، کریم احمدی، محمدرضا ناصحی، محسن یوسفی، ابوالحسن جعفری، مهرداد کفشگری، حسین زامهران و دیارا تریسا را به عنوان بازیکنان اصلی روانه میدان کرده بود. 

داوری این مسابقه را تورج حق وردی با کمک های رحیم شاهین، حمزه علی سلیمی و وحید کاظمی برعهده داشت. 

بازی امروز را هفته قبل به داور مسابقه باختیم

صمد مرفاوی، در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: در این بازی پنج بازیکن مصدوم و محروم داشتیم که بازیکنان جایگزین هم نتوانستند کارآیی لازم را داشته باشند و روی 2 اشتباه فردی گل خوردیم.

وی با بیان این که مجبور به استفاده از جوانان شده بودیم و تاوان آن را با باخت دادیم، خاطرنشان کرد: اگر عنایتی پنالتی خود را به گل تبدیل کرده بود شرایط بازی کاملا متفاوت بود، اما به هر حال باید به فکر بازی های بعدی خودمان به ویژه در جام حذفی باشیم. 

سرمربی صبای قم با بیان این که موجودی ما همین بود و نمی توانستیم از پدیده بازیکن قرضی بگیریم، اظهار داشت: در این بازی روی بی تجربگی برخی بازیکنان باختیم، به هر حال باید از این بازیکنان جوان استفاده کنیم تا تجربه لازم را کسب کنند. 

وی در پایان تصریح کرد: تیم های لیگ برتر یکی دو ساعت پیش از شروع بازی ترکیب اصلی خود را بیان می کنند، اما تیم صبای قم یک روز قبل از بازی ها، ترکیب اصلی آن در سایت ها وجود دارد و حتما کسانی دلشان برای ما می سوزد. 

جدول فعلی کاذب است

رضا مهاجری نیز در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: هر دو تیم خوب بودند بچه‌های ما نشان دادند می‌توانند تیم بزرگی شوند آنها با تمام وجود بازی کردند. نیمکت‌نشیانان ما هم همان انگیزه درون زمین را داشتند. در حال حاضر به جدول اصلاً کاری نداریم چون گفته‌ام در حال حاضر جدول فعلی کاذب است. ما امروز با لطف خدا و امام رضا که ضامن این بچه‌ها است پیروز شدیم.

وی افزود: امیدوارم این برد ما را بیدار کند دو سه بازیکن خود را در اختیار نداشتیم اما میزان دوندگی‌مان بالا بود. این جوانان گمشده‌‌های فوتبال هستند. ما امروز چه زمانی که گل زدیم و چه زمانی که خوردیم تیم برتر بودیم.

سرمربی پدیده با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی را در پیش داریم، گفت: هنوز نمی‌توان گفت کدام تیم بالای جدول است و کدام تیم پایین. امروز هر دو تیم یکدیگر را آنالیز کرده بودند و مهم این بود از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

مهاجری با اشاره به عملکرد داور مسابقه گفت: داور با ما مهربان نبود از کمیته داوران می‌خواهم یک بار دیگر این بازی را بینند اگر قرار است همدیگر را تخریب نکنیم پس برای کار هم ارزش قائل شویم.

وی در مورد تعطیلی لیگ گفت: ما ضرر می‌کنیم چون هر وقت تیم‌مان به اوج رسیده لیگ تعطیل شده است. تعطیلی برای ما سخت است چطور می‌توانیم 30 روز بازیکنان را با انگیزه نگه داریم. اگر بخواهیم تمرینات را هم تعطیل کنیم باید در آستانه مسابقه بدنسازی سنگین بگذاریم که اصلاً درست نیست به هر حال کار سختی است و از عهده ما مربیان خارج است امیدوارم خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار