در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور؛
تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال در خانه مغلوب مس سونگون شد.
کد خبر: ۳۱۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 28 October 2016
به گزارش تابناک قم، هفته هفتم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور آغاز شد و تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در دیداری خانگی برابر تیم مس سونگون نتیجه را واگذار کرد.

در این مسابقه که پنج شنبه شب در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد تیم یاسین پیشروی قم با نتیجه ۵ بر ۲ نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و دومین شکست این فصل را تجربه کرد که البته این شکست، اولین باخت خانگی شاگردان محمدرضا حیدریان بود.

در این بازی تیم مس سونگون در اوایل وقت بازی با ۲ گل از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه هاشم فرج‌زاده یکی از ۲ گل خورده یاسین پیشرو را جبران کرد و سپس نوبت به ناصر اطمینان رسید تا گل دوم یاسین پیشرو را به ثمر برساند.

در نیمه دوم تیم مس سونگون عملکرد بهتری داشت و توانست با حفظ جریان بازی به ویژه در فاز دفاعی تیم یمزبان را کنترل کند و با به ثمر رساندن ۳ گل نتیجه را به سود خود تغییر دهد و ۳ امتیاز حساس این بازی را از آن خود کند.

بدین ترتیب مس سونگون با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و توانست بالاتر از یاسین پیشرو در جدول قرار گیرد اما نماینده فوتسال قم با این شکست در امتیاز ۱۳ باقی ماند تا چشم انتظار دیدارهای آینده خود باشد.

یاسین پیشرو در رده پنجم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد اما مس سونگون پس از تیم‌های گیتی پسند اصفهان، حفاری اهواز و تاسیسات دریایی تیم چهارم جدول است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار